کی گفت استقلال نکونام را میخواهد؟

به گزارش افکارنیوز، بهرام افشارزاده در خصوص آخرین وضعیت باشگاه استقلال و انتخاب منصور پورحیدری به عنوان سرپرست جدید تیم گفت: پورحیدری به عنوان سرپرست تیم انتخاب شده و البته همچنان به عنوان عضو کمیته فنی هم به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی در مورد عملکرد باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: اعضای کمیته نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته و وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده‌اند. فکر می‌کنم با اضافه شدن دو بازیکن دیگر تیم ما کامل شود و هواداران هم از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات رضایت داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که بازیکنان خارجی چه زمانی به تیم اضافه خواهند شد تصریح کرد: هنوز زمان ورود بازیکنان خارجی مشخص نیست.

افشارزاده در مورد اینکه آیا مظلومی قراردادش را سفید امضا کرد، خاطرنشان کرد: مظلومی قراردادش را امضا کرده و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی در مورد مصاحبه اخیر نکونام مبنی بر اینکه از طرف مظلومی فقط یکبار به واسطه مجید صالح تماس گرفته شده و صحبت‌هایی در مورد اینکه از طرف باشگاه استقلال و به ویژه مظلومی به طور مرتب با وی در تماس هستند صحت ندارد، گفت: تا این لحظه نکونام در لیست مظلومی نبوده و سرمربی تیم هم چیزی در مورد حضور او در تیم به من نگفته است. باید مظلومی در این خصوص تصمیم بگیرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد حضور همزمان رحمتی و طالب‌لو در استقلال و اینکه این موضوع می‌تواند حواشی را برای این تیم ایجاد کند، گفت: مطمئن باشید حضور همزمان طالب‌لو و رحمتی در تیم استقلال حاشیه‌ای ایجاد نمی‌کند. هردوی این دروازه‌بانان عاقل و بالغ و حرفه‌ای هستند. آنها جزو استثنائات فوتبال ایران بوده و به هیچ عنوان گِرد حاشیه نمی‌روند. مظلومی هم به خوبی حاشیه‌های احتمالی را مدیریت خواهد کرد و او در مورد اینکه کدام یک از این دو دروازه بان در ترکیب اصلی تیم قرار گیرند، حرف اول و آخر را می‌زند.

وی در مورد اینکه چرا نشست روز گذشته هیئت مدیره بی‌سر و صدا برگزار شد، تصریح کرد: مگر قرار است برگزاری نشست هیئت مدیره را در بوق و کرنا کنیم؟ می‌خواهیم به آرامی و بدون حاشیه کارهای باشگاه را پیش ببریم و در نشست روز گذشته هم در مورد مسائل روز باشگاه بحثو تصمیم گیری شد.

افشارزاده در مورد اینکه بودجه فصل آینده باشگاه چقدر است، گفت: در حال حاضر در حال تنظیم بودجه فصل آینده باشگاه هستیم و نمی‌توانیم رقم آن را فعلا اعلام کنیم.

وی در مورد اینکه وضعیت اسپانسر باشگاه چه زمانی مشخص میشود، به تسنیم گفت: در حال حاضر با اسپانسر هستیم و به زودی تکلیف اسپانسر مشخص میشود.