به گزارش افکارنیوز، «صدای کتاب» عنوان بخش جدیدی است که پیش از این، قسمت اول آن روی خروجی پایگاه خبری تحلیلی مشرق، قرار گرفته است.

چنانچه تازه به جمع مخاطبان «صدای کتاب» پیوسته اید و مشتاق به مطالعه کتاب های ارزشمند و جذاب هستید و نمی دانید چه کتابی را مطالعه کنید و یا فرصت این کار را ندارید، می توانید در این بخش از شنیدن کتاب های مورد علاقه تان لذت ببرید.

ما تلاش کردیم با خواندن برخی کتاب‌ها و قرار دادن لینک بارگذاری(دانلود) فایل صوتی آن، امکان شنیدن آن را بر روی گوشی، رایانه و یا تبلت های شما فراهم کنیم. از این پس می توانید کتاب های دلخواه خود را در این بخش بشنوید.


صوت / نوجوانی که از غربال قاسم سلیمانی گذشت


" آن بیست و سه نفر "، خاطرات خودنوشت آقای احمد یوسف‌زاده، نخستین عنوانی است که در این بخش برای شما خوانده می‌شود. این کتاب جذاب، پیرامون دوران اسارت ۱۹ نوجوان کرمانی و چهار نوجوان دیگر است که در عملیات آزادسازی خرمشهر توسط ارتش بعثبه اسارت درمی‌آیند.

نویسنده در این کتاب شرح هشت ماه ابتدایی اسارت و اتفاقاتی که برای این گروه بیست‌ و‌ سه نفره افتاده از جمله چگونگی فرماندهی حاج قاسم سلیمانی و دیگر فرماندهان در دوران جنگ و نیز ملاقات با صدام در کاخ ریاست جمهوری عراق را روایت کرده است. کتابی که هم رهبر معظم انقلاب و هم حاج قاسم سلیمانی تقریظ های زیبایی بر آن نوشته اند.

در قسمت دوم، خاطرات اعزام نویسنده کتاب به عملیات بیت المقدس و نیز چگونگی گذشتن او از غربال حاج قاسم سلیمانی روایت می شود. احمد یوسف زاده به دلیل کمی سن و سال و کوتاهی قد، نگران است که نتواند از غربال فرمانده تیپ ثار الله بگذرد.

اکنون این شما و این قسمت دوم خوانش کتاب:


قسمت دوم خوانش کتاب آن بیست و سه نفر