سروش رفیعی و بختیار رحمانی سهمیه لیگ ‌برتری نیستند؟!

به گزارش افکارنیوز، در کنار این موضوع که سروش رفیعی، احمد عبدا…‌‌زاده و بختیار رحمانی برخلاف میل باطنی به یک تیم نظامی منتقل می‌شوند، باشگاه تراکتورسازی تبریز بابت جذب این بازیکن‌ها پولی به باشگاه فولاد خوزستان نمی‌دهد و جالب‌تر اینکه مطابق آیین‌نامه نقل و انتقالات فوتبال ایران احتمالاً می‌تواند از این بازیکنان به عنوان سهمیه بازیکنان غیر لیگ‌ برتری استفاده کند.
براساس آیین‌نامه نقل و انتقالات فوتبال کشور که چندی پیش به باشگاه‌ها ابلاغ شده است، بازیکنان زیر، سهمیه لیگ ‌برتری محسوب نمی‌شوند:

الف - بازیکنانی که فصل قبل در طول مسابقات فقط در ۷ بازی در لیست ۱۸ نفره قرار بگیرند.
ب - بازیکنان فصل قبل لیگ ‌برتری که قبل از شروع مسابقات نیم‌فصل دوم با توافق طرفین قطع همکاری کرده و در نیم‌فصل دوم در باشگاهی غیر لیگ ‌برتری بازی کنند و یا در نیم‌فصل دوم عضویت هیچ یک از باشگاه‌ها را نداشته باشند، سهمیه لیگ‌ برتری محسوب نمی‌شود.

براساس اين دو بند از آييننامه نقل و انتقالات، بختيار رحماني كه فصل قبل در ميادين حضور نداشته است، قطعاً سهميه ليگ برتري محسوب نميشود اما سروش رفيعي و احمد عبدا...زاده كه نيمفصل براي فولاد بازي كردند و سپس از حضور در ميادين محروم شدند، وضعيت نامشخصي دارند، چراكه سروش برخلاف موارد مورد اشاره در بند ب و اين دو بازيكن با فولاد قطع همكاري نكرده و در باشگاه غير ليگ برتري عضويت نداشتهاند. اين بازيكنان در حالي كه با باشگاه فولاد قرارداد داشتند، بنا به دستور سازمان وظيفه عمومي از بازي منع شدند. بنابراين به احتمال فراوان سروش رفيعي، احمد عبدا...زاده و ساير بازيكناني كه در نيمفصل دوم سال گذشته از بازي كردن منع شدند، براي پيوستن به تيمهاي جديد، سهميه ليگ برتري محسوب نخواهند شد و به نظر ميرسد تراكتور بيشترين سود را از اين قانون خواهد برد!