تصادف ۳ خودرو سنگین در بزرگراه آزادگان

به گزارشافکارنیوز،سید جلال ملکی درباره جزییات این عملیات اماد رسانی گفت: ساعت ۱۵:۲۰ روز گذشته برخورد چند دستگاه خودرو در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان ابتدای محله مرتضی گرد به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به وسعت تصادف، ماموران دو ایستگاه آتش نشانی از هر دو لاین بزرگراه آزادگان خود را به محل حادثه رساندند.

وی گفت: در این سانحه رانندگی یک دستگاه اتوبوس مسافربری حامل کارکنان یک اداره دولتی تهران به دلیل نامشخص با خاور برخورد و بر اثر این برخورد خودروی خاور پس از برخورد با گاردیل های میانی بزرگراه و تیر چراغ برق وارد مسیر مخالف می شود و پس از برخورد با یک دستگاه کامیونت یخچال دار در محل واژگون می شود.

ملکی با بیان اینکه بر اثر این سانحه رانندگی ترافیک سنگینی در بزرگراه آزادگان ایجاد شد، افزود: رانندگان خودروهای خاور و اتوبوس به همراه پنج سرنشین آن دچار مصدومیت شدند که آتش نشانان آنها را تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی اضافه کرد: سه زن و چهار مرد از مصدومان این سانحه رانندگی بودند که تحت درمان عوامل اورژانس قرار گرفتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران یادآور شد: هر سه خودرو توسط آتش نشانان به مسیر کناری بزرگراه هدایت و پس از آن آتش نشانان در ساعت ۱۶:۲۷ محل را برای بررسی علت وقوع این حادثه در اختیار کارشناسان پلیس راهور قرار دادند.