رضا عنایتی: شوکه شدم!

به گزارشافکارنیوز، رضا عنایتی در این باره اظهار داشت: مثل این که قسمت نبود با پیراهن استقلال خداحافظی کنم. به همین دلیل ترجیح دادم یک فصل دیگر بازی کنم شاید شانس دوباره به من روکرد. به هر حال ابومسلم(سیاه جامگان) تیم اول من بود و با این تیم هم خدا حافظی کنم پر خاطره و به یاد ماندنی خواهد شد.

وی ادامه داد: من به این موضوع حرفه ای نگاه کردم. طبیعی است و ممکن است این اتفاق برای هر بازیکنی رخ دهد. بیشتر از این که من از این اتفاق ناراحت شوم خانواده ام ناراحت شدند و البته سعی کردم برایشان توضیح دهم و قانعشان کنم. امیدوارم درک کرده باشند.

این بازیکن با اشاره به احساسش نسبت به این اتفاق افزود: شوکه شدم. استقلال تیم محبوب من است و برایم جدایی سخت بود. دوست داشتم با این تیم از فوتبال خداحافظی کنم اما نمی شود روی دنیای حرفه ای فوتبال حساب کرد. راستش را بخواهید چون به ذهنم نمی‌رسید این اتفاق بیافتد شوکه شدم ولی حالا دیگر با آن کنار آمدم.

- وی در پاسخ به این سئوال که فکر نمی کنی چوب رفاقت با قلعه نوعی را خوردی گفت: فکر نمی کنم. چون با مظلومی هم رابطه خوبی دارم. مگر هر وقت قلعه‌نویی در استقلال بود من در این تیم بازی می‌کردم. الان هم ناراحت نیستم و به خاطر استقلال دعا می کنم مظلومی و هر مربی که به این تیم می آید موفق باشد.

عنایتی ادامه داد: من به هر قیمتی هر کاری نمی کنم. دوست داشتم بعد از این همه سابقه عزت مرا حفظ کنند. هميشه دوست دارم هر جا که هستم احترام من حفظ شود. اگر ميماندم و تمرين ميکردم قطعا با مشاهده آمادگیم نفر اول ترکیب بودم. ولی گاهی بهتر است سفت و سخت رفتار کنی و کمی غرور داشته باشی.