دستگیری دو برادر قاچاقچی موادمخدر

به گزارشافکارنیوز،سرهنگ رضا بستو با اشاره به دستگیری دو برادر توزیع کننده مواد مخدر در محدوده جنت آباد، گفت: در بازرسی از خودروی متهمان بیش از ۲۴ کیلوگرم هرویین کشف و ضبط شد.

وی در تشریح جزئیات این خبر، افزود: شب گذشته یکی از گشت های انتظامی کلانتری ۱۳۸ جنت آباد، در حال گشت زنی در محدوده بزرگراه همت و باکری بودند که توقف یک خودروی سواری در حاشیه بزرگراه توجه آنها جلب کرده و به توجه به ظن خود سرنشینان آن را تحت نظر گرفتند.

سرهنگ بستو ادامه داد: دقایقی بعد خودروی ماموران به این خودرو نزدیک شده و درست در همین زمان یکی از سرنشینان خودرو پیاده شد و یک آدرس را از ماموران پرسد و ادعا کرد که از شهرستان آمده اند و آدرس منزل یکی از دوستانشان را گم کرده اند.

وی گفت: خودروی مشکوک پس از پرسیدن آدرس به راه افتاد که متعاقبا یکی از ماموران متوجه شد که پلاک خودرو مخدوش شده است و این امر ظن ماموران را در مورد سرنشینان خودروی مشکوک بیشتر کرد که برهمین اساس ماموران پلیس هر دو سرنشین خودرو را تحت تعقیب قرار دادند.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت اظهارداشت: در میانه این تعقیب و مراقبت شماره پلاک خودرو از سوی مرکز کنترل پلیس پایتخت استعلام که طی آن مشخص شد پلاک مذکور متعلق به یک خودروی سواری در شهرستان غربی کشور است که به تازگی به سرقت رفته است و این امر ماموران را بر آن می دارد به جرم تغییر ارکان خودرو و احتمال سرقت، به راننده دستور توقف دهند.

وی افزود: مظنونین به جای تمکین به دستور پلیس سعی کردند با افزودن به سرعت خود از محل دور شوند که این امر به تعقیب آنها منجر شد و طی عملیات تعقیب و گریزی پلیسی، در نهایت حدودا یک کلیومتر طی مسافت، با شلیک گلوله از سوی پلیس متهمان مجبور به توقف شدند.

سرهنگ بستو در ادامه گفت: سرنشنیان خودرو که دو برادر بودند بازداشت شده و در بازرسی از داخل خودروی آنها ۲۴ کیلو و ۵۵ گرم هروئین که داخل یک کیسه نایلونی قرمز رنگ بود، کشف و ضبط شد.

جانشين پليس پيشگيري پايتخت با اعلام خبر انتقال هر دو برادر دستگیر شده به کلانتری، گفت: هر دو متهم تحت بازجويي هاي انجام شده خود را فروشنده و قاچاقچي مواد مخدر معرفي کردند که با همدستي هم ضمن انتقال مواد مخدر به تهران اقدام به فروش آن مي کنند.به اين ترتيب، با اعتراف متهمان و تکميل پرونده، هر دو متهم به همراه مواد مخدر مکشوفه و خودروی آنها برای تحقيقات بيشتر به پايگاه دوم پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.