دلیل نیامدن سیدجلال سر تمرین منصوریان

به گزارش افکارنیوز، این روزها تمرینات تیم نفت تهران صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود و سیدجلال حسینی همچنان غایب این تمرینات بوده و خودش را به کادرفنی زردپوشان تهرانی معرفی نکرده است.

در خصوص غیبت‌های ادامه‌دار مدافع ملی‌پوش نفت تهران شنیده شده این بازیکن به دلیل اشکالاتی که در برخی بندهای قراردادش وجود دارد در تمرین شرکت نکرده تا این اشکالات برطرف شود. مدیربرنامه‌های حسینی هم به همین دلیل چند بار به باشگاه رفت و آمد داشته تا مشکل این بازیکن را حل کند. در آخرین گمانه‌زنی گفته می‌شود امروز مشکل او حل خواهد شد و به زودی در تمرین زردپوشان شرکت خواهد کرد.

حسین آل‌اسحاق، دبیر کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه نفت در خصوص اینکه چه مشکلی در قرارداد حسینی وجود داشته که این بازیکن هنوز راضی نشده به تمرینات برود، گفت: نمی‌دانم چه مشکلی وجود دارد، اما سیدجلال بازیکن ماست. مدیربرنامه‌های این بازیکن هم به باشگاه آمده و صحبت‌های لازم را انجام داده‌ایم. مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی افزود: اینکه برخی بندهای قرارداد او مشکل داشته باشد مسئلهای است که باید به باشگاه اعلام شود تا آن را در کمیته نقلوانتقالات مطرح و تصمیمگیری کنیم. البته مشکل حسینی قابل حل است و ما هم سعی میکنیم مشکل این بازیکن را حل کنیم تا به تمرینات اضافه شود.