امیدوارم دایی پیشنهاد ما را قبول کند

به گزارش افکارنیوز، داریوش بهشتی در مورد وضعیت تیم ملوان گفت: امروز با علی دایی دوباره وارد مذاکره می شوم تا بتوانم او را برای حضور در ملوان راضی کنم. امیدوارم او به پیشنهاد دوباره ما پاسخ مثبت بدهد.

وی در مورد اینکه از محمد احمدزاده هم به عنوان یکی دیگر از گزینه های سرمربیگری ملوان اسم برده می شود، گفت: در حال حاضر غیر از دایی به گزینه دیگری فکر نمی کنیم و اگر او به ما پاسخ رد بدهد در آنصورت مجبوریم که به فکر مربی دیگری باشیم.

بهشتی در مورد پایان قرارداد ۱۳ بازیکن ملوان، گفت: در حال حاضر به باشگاه آمده ام تا این مساله را پیگیری کنم. ظرف دو روز آینده سرمربی تیم مشخص خواهد شد تا هرچه سریع تر کار دنبال شود.

مالک جدید باشگاه ملوان در مورد اینکه ملوان فصل آینده چه جایگاهی خواهد داشت گفت: نمی توان در فوتبال پیش بینی کرد شرایط سخت است و همه تیم ها خود را برای کسب بهترین نتایج آماده میکنند. بهتر است در این مورد پیش بینی نکنم زیرا حرف زدن در مورد نتایج آینده ملوان فقط حاشیه ایجاد می کند.

بهشتی تصریح کرد: آنچه مسلم است اینکه ملوان فصل آماده سازی، بدنسازی و بازی های تدارکاتی مناسب را از دست داده و فقط به خدا و حمایت هواداران امید داریم تا بتوانیم نتایج مناسب و در خور و شان ملوان کسب کنیم.