باب اسفنجی و پاتریک به تهران می آیند

به گزارش افکارنیوز، فیلم باب اسفنجی، یک انیمیشن پویانمایی، کمدی، ماجراجویی ساخته استیون هیلنبرگ است. این فیلم از سری ماجراهای باب‌اسفنجی شلوار مربع ساخته شده است. این فیلم دارای صحنه زنده و اکشن می‌باشد که از مکان‌هایی مانند ساوانا، جورجیا، تایبی و آیلند گرفته شده است و شخصیت‌های این انیمیشن نیز در این مکان حضور دارند.

خلاصه داستان این فیلم بدین گونه بودهبرگر - ریش که یک دزد دریایی شیطان صفت است او که با کتاب جادویی اش می‌تواند تمام اقدامات شیطانی خود را انجام دهد سرانجام فرمول همبرگر خرچنگی را به دست میاورد. هنگامی که دیگر فرمول همبرگر خرچنگی از دست رفته است و در شهر آشوب و ناامنی ایجاد شده، باب اسفنجی، پاتریک و اختاپوس به جستجوی فرمول سرقت یافته می‌روند تا شهر را از هرج و مرج نجات دهند و به حالت اول خود بازگردانند اما آن‌ها با برگر ریش تبهکار و دزد دریایی خطرناک با خدمه دریایی فراوان رو به رو می‌شوند…
باب اسفنجی
سانس ۲۳:۵۵ " جن گیر "(Exorcist)
فیلم جن‌گیر(The Exorcist) فیلمی است آمریکایی، محصول سال ۱۹۷۳، به کارگردانی ویلیام فریدکین، ساخته‌شده بر اساس رمانی به همین نام از ویلیام پیتر بلاتی. جن‌گیر یکی از موفق‌ترین فیلم‌های ژانر وحشت محسوب می‌گردد.
جن‌گیر در ۴۶امین مراسم جایزه اسکار، موفق به کسب ۲ اسکار در رشته‌های بهترین فیلم‌نامهٔ اقتباسی و بهترین صدا شد.
ماجرای این فیلم در جورج تاون در حومه واشنگتن دی سی می گذرد. کریس مک نیل، بازیگر زن تلویزیون نگران سلامت دخترش، ریگن، است که دچار تشنج شدید شده و در رختخواب به خود می پیچد. پزشکان از درمان دخترک ناتوان اند، تا آنجا که به کریس پیشنهاد می کنند از یک جن گیر کمک بگیرد. کریس به یک کشیش جوان به نام پدر کاراس مراجعه میکند و از او درخواست می کند تا به ریگن کمک کند. پس از تحقیقاتی که پدر کاراس بر روی ریگن انجام می دهد و مطمئن میشود که شیطان بدن او را تسخیر کرده به کلیسا مراجعه کرده و درخواست میکند تا خودش مراسم جن گیری را انجام دهد. اما کلیسا شخصی باتجربه تر به نام پدر مرین را پیشنهاد میکند. مرین کشیشی پیر است و موجودی که بدن ریگن را تسخیر کرده است می شناسد. پدر مرین به خانه ی کریس مک نیل میرود و به همراه پدر کاراس جن گیری را شروع میکنند. در این مراسم سخت و طاقت فرسا پدر مرین جان خود را از دست میدهد و پدر کاراس در نهایت به قیمت جان خودش اهریمن را از بدن ریگن خارج میکند.
علاقه مندان برای دیدن این فیلم و آگاهی از سانس های دیگر فیلم های سینما پردیس قلهک به سايت www. pardis-gholhak.com مراجعه کنند.