استقلال‌وپرسپولیس‌برای‌مذاکره با سیدجلال آزادند

به گزارش افکارنیوز، حسین آل اسحاق در این باره گفت: ما با سیدجلال حسینی توافق کرده ایم دیروز هم نماینده او در باشگاه نفت‌تهران حضور داشت و توافق های اولیه انجام شد. از نظر باشگاه نفت و البته علیرضا منصوریان سرمربی این تیم سیدجلال حسینی بازیکن ما است چون به توافق رسیده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا قراردادی بین سیدجلال حسینی و باشگاه نفت منعقد شده یا نه گفت: بحثانعقاد قرارداد یک بحثزمان بر است. بازیکن اول با باشگاه به توافق می‌ رسد در مرحله دوم قرارداد داخلی امضا می‌ کند، بعد قراردادش را در هیات فوتبال ثبت می‌ کند و در آخر هم قراردادش در سازمان لیگ ثبت می‌ شود. همانطور که خودتان می‌ بینید ما با هیچ بازیکنی مراحل نهایی عقد قرارداد را انجام نداده ایم اما در مورد سیدجلال باید بگویم که ما با مدیربرنامه های او به توافق اولیه رسیده ایم اما هنوز خودش قراردادی با ما امضا نکرده است.

دبیر کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت‌تهران در پاسخ به این سوال که آیا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قانونا می‌ توانند با سیدجلال حسینی مذاکره کنند هم گفت: بله، این دو باشگاه که شما می‌ گویید آزاد هستند که با سیدجلال حسینی مذاکره کنند. حتی خود سیدجلال هم می‌ تواند اگر پیشنهاد بهتری به دستش رسید آن را بررسی کند. در صورتی که سیدجلال به هر دلیلی نخواهد در باشگاه نفت بازی کند، ما حتما برای این بازیکن آرزوی موفقیت خواهیم کرد.

آل اسحاق در پایان گفت: سیدجلال بازیکن ارزنده ای است و همه این را می دانند. او خواستارهای زیادی در فصل نقل و انتقالات دارد. ما می دانیم که او دارد به صورت انفرادی تمرین می کند اما مهم این است که او باید با تیم هم هماهنگ شود. به همین دلیل ما خیلی نمی توانیم منتظر این بازیکن بمانیم و انتظار داریم که اگر میخواهد به نفتتهران بیاید، زودتر در تمرینات ما شرکت کند و در اردوی ما حاضر شود.