دیوانگی‌های مسی و رونالدو

به گزارش افکارنیوز، همه البته کمابیش چیزهایی در این رابطه می‌دانند اما شاید نه به شکلی مدون. مجله دیجیتال «مارکا پلاس» گزارشی را منتشر کرده و در آن علاوه بر نام بردن از علایق لوکس این دو پدیده نوشته است هر کدام چطور عطش‌شان برای آن را خاموش می‌کنند.

کلکسیون
کریس، ساعت
دیگر همه می‌دانند که ستاره پرتغالی رئال‌مادرید کلکسیون بزرگی متشکل از ۵۰ ساعت مختلف دارد. علاقه او به ساعت مچی تا حدی است که سال گذشته بعد از رسیدن به «لادسیما»(‌دهمین قهرمانی اروپایی رئال) به هر کدام از هم‌تیمی‌هایش یک ساعت با قیمت تقریبی ۸ هزار یورو هدیه داد.

مسی، تلفن همراه
در حالی که کریس سرش را با کلکسیون ساعت‌های گرانقیمتش گرم می‌کند، ستاره آرژانتینی بارسا ترجیح می‌دهد تلفن همراه جمع کند. به گزارش رسانه‌های آمریکای جنوبی او کلکسیونی از بیش از ۱۰۰۰ گوشی همراه دارد.

شبکه‌های اجتماعی
کریس
از نظر فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، رونالدو با اختلاف از مسی جلوتر است. در «اینستاگرام»، حدود ۳/۲۱ میلیون نفر او را دنبال می‌کنند. این رقم البته در برابر ۱۰۳ میلیون هواداری که در «فیسبوک» صفحه‌‌اش را لایک کرده‌اند، حرفی برای گفتن ندارد.

مسی
ستاره بارسا در اینستاگرام تقریباً ۱/۱۸ میلیون دنبال‌کننده دارد. صفحه این بازیکن در فیسبوک هم حدود ۷۸ میلیون لایک خورده است.

تجارت
کریس
مهاجم رئال خط تولید پوشاک خودش با نام «CR۷» را دارد. او در خرید و فروش ملک و املاک هم سرمایه‌گذاری‌هایی کرده و به غیر از این به تازگی در حیطه تکنولوژی هم پا گذاشته است. او یکی از سهامداران شرکت «موبیتو»(‌Mobitto) است؛ شرکت تازه‌کار پرتغالی که در زمینه تلفن همراه فعالیت می‌کند.

مسی
او به همراه پدرش شرکت «Limecu» را راه انداخته که در زمینه خرید و فروش و اجاره زمین چه در شهر و چه در خارج از آن فعالیت می‌کند. او شرکتی هم با نام «Leo Messi Management S. L.» دارد که کار رسیدگی به درآمدهای این بازیکن از چهره‌‌اش را بر عهده دارد. بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری مسی تا حالا ساخت باشگاهی شخصی نزدیک به شهر زادگاهش، روساریو، در آرژانتین بوده است.

ملک و املاک
کریس
کریس در نقاط مختلف جهان خانه دارد اما باشکوه‌ترین‌شان خانه‌ای ۵ هزار متری در «تراس د بوئورو» ی پرتغال است که قیمت تقریبی ۴ میلیون یورو برایش تخمین زده شده است. خانه محل سکونت این بازیکن در محله اعیان‌نشین «فینکا» ی مادرید قرار دارد که گفته می‌شود ۱۰ میلیون یورو می‌ارزد.

مسی
خانه محل زندگی این بازیکن در محله اختصاصی «پدرالبس» بارسلونا واقع شده است؛ خانه‌ای که تقریباً دو میلیون یورو می‌ارزد. این اما تنها خانه شماره ۱۰ بارسا نیست. او در زادگاهش ساخت یک مجتمع مسکونی اختصاصی را آغاز کرده است که قیمتی ۲۰ میلیون یورویی برایش تخمین زده می‌شود. به غیر از این چند آپارتمان هم در برج ۴۰ طبقه «آکوالینا» ی روساریو دارد.

دنیای مد
کریس
وسواس ستاره رئال نسبت به ظاهر تا جایی پیش رفته که حتی برایش مهم است که موهای مجسمه مومی‌‌اش چه مدلی باشد. او ماهی یک بار آرایشگر شخصی‌‌اش را به موزه مجسمه‌های مومی مادرید می‌فرستد تا به مدل موهای مجسمه‌‌اش سر و سامان بدهد. جالب اینجاست که موهای این مجسمه، موهای طبیعی هستند و از هند به مادرید آورده شده‌اند.

مسی
وقتی به همراه تیم‌ ملی آرژانتین سفر می‌کند، از هتل محل اقامتش می‌خواهد یک دستیار شخصی در اختیارش بگذارند تا در انجام کارهای روزانه و انتخاب لباس به او و خانواده‌‌اش کمک کند.

تکنولوژی
کریس
«زنده‌باد رونالدو»(Viva Ronaldo) یک اپلیکیشن است که به هواداران این بازیکن این امکان را می‌دهد تا جدیدترین اخبار رسمی در مورد ستاره مورد علاقه‌شان را دنبال کنند و به تازه‌ترین تصاویرش دسترسی داشته باشند. این اپلیکیشن علاوه بر این، دیواری در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد که می‌توانند روی آن آزادانه نظرشان را در مورد ستاره‌شان بنویسند. شرکت‌های «Digital Artist EntertainmentL» و «Mobile Rodies» این اپلیکیشن را برای کریس طراحی و راه‌اندازی کرده‌اند.

مسی
تمرين با مسي (Training with Messi) اپليكيشن رسمي ستاره آرژانتيني است كه با كمك شركت Social Team راه انداخته است. مسي درآمدهاي حاصل از دانلود اين اپليكيشن را صرف فعاليتهاي خيريهاي ميكند كه در بنيادش، لئو مسي، انجام ميشوند.