انتقاد شدید والدین گلر مشهور از رییس باشگاه

به گزارش افکارنیوز، والدین ایکر کاسیاس دروازه‌بان پیشین رئال مادرید، فلورنتینو پرس رئیس این باشگاه را مسبب پایان دوران حضور فرزندشان در سانتیاگو برنابئو و انتقال او به پورتوی پرتغال می‌دانند. به نظر آنها کاپیتان پیشین کهکشانی‌ها قربانی بدطینتی کسی شده است که کاسیاس را به خاطر کوتاه بودن قدش هرگز دروازه‌بان قابلی ندانست.

باشگاه رئال‌مادرید امروز(شنبه) با انتشار بیانیه‌ای برای قدردانی از کاسیاس رسماً خبر پیوستن وی به تیم پورتو را تأیید کرد، تیمی که به نظر والدین این بازیکن ۳۴ ساله در حد و اندازه فرزند آنها نیست و سنگربان تیم ملی اسپانیا لایق آن بوده است که دوران بازیگری‌اش را در تیمی بزرگتر از نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر پرتغال ادامه دهد.

«خوسه لوئیس» پدر کاسیاس در انتقادی شدید‌اللحن از پرس به نشریه ال‌موندو دپورتیوو گفت: رفتار لورنزو سانز و رامون کالدرون، رؤسای قبلی باشگاه با ایکر خوب بود اما فلورنتینو پرس هرگز او را دوست نداشت، چون می‌گفت قد ایکر کوتاه است. ایکر از چیزهایی رنج برد که هرگز چیزی درباره‌شان نوشته نشد. او تحت فشار روانی بزرگی قرار داشت و رفتاری که با او صورت می‌گرفت با سایر بازیکنان متفاوت بود. در پنج سال گذشته بدگویی‌های زیادی از ایکر انجام شد که همه آنها غیرمنصفانه بوده‌اند. جو منفی که علیه ایکر شکل گرفته زیر سر فلورنتینو است، چون او از حمایت چند خبرنگار مطرح برخوردار است.

همچنین ماریا دلکارمن فرناندس مادر سنگربان جدید پورتو هم در این باره گفت: فلورنتینو پرس در جدا شدن ایکر از رئالمادرید تقصیر زیادی دارد. البته پسر من پیشنهاد دیگری هم داشت اما فلورنتینو نمیخواست به ایکر اجازه دهد به تیمی بزرگ برود. او نمیخواهد که کاسیاس موفق باشد. پورتو تیمی در حد لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا است و پسر من لایق بازی در تیمی سطح بالاتر مانند بارسلونا است. بازیکنی که قهرمان جهان شده نباید دوران بازیگریاش را در پورتو به پایان برساند. برای من مهم نبود اگر ایکر به بارسلونا ملحق میشد چون اعضای این باشگاه افراد متشخصی هستند.