کی به پیراهن استقلال و پرسپولیس افتخار می‌کند؟!

به گزارش افکارنیوز، در واقع بازیکنان امروزی ۶۰۰ میلیون تومان را در ‌شأن خود نمی‌دانند و حضور در تیم‌های استقلال و پرسپولیس را یک افتخار دست‌نیافتنی تلقی نمی‌کنند. روزگاری علی پروین برای بازیکنانی که عطش حضور در پرسپولیس را داشتند، شرط تعیین می‌کرد که باید پول دستی هم بدهند تا پیراهن این تیم را بر تن کنند اما امروزه، ۶۰۰ میلیون تومان ‌شأن بازیکنان را کاهش می‌دهد!
در هر حال ما فکر می‌کردیم اوضاع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خراب‌تر از این حرف‌هاست چون ما اگر جای مدیران یا مربیان این دو تیم بودیم، به هر بازیکن بیش از ۳۰۰ میلیون نمی‌دادیم و شاید حتی این مبلغ را کاهش می‌دادیم.

برای ما خنده‌دار است که در این فوتبال به بازیکنانی ۶۰۰ میلیون می‌دهند که نه سابقه بازی ملی دارند و نه در همین لیگ خودمان کار بزرگی انجام داده‌اند. نه آقای گل بوده‌اند و نه به لحاظ فنی در این سال‌ها پیشرفت کرده‌اند.
افزایش نرخ هر بازیکن باید شامل قواعدی باشد. وقتی هیچ کدام از این قواعد در مورد یک بازیکن وجود ندارد، چرا باید به او پولی داد بیش از استحقاق و لیاقتش؟

استقلال و پرسپولیس هنوز خوب پول می‌دهند. این دو تیم در حالی که می‌گویند پول ندارند، بدهکار هستند و شرایط مناسبی ندارند اما به بازیکنانی پیشنهادهای ۶۰۰ میلیونی می‌دهند که واقعاً این قدرها نمی‌ارزند.
ما از یک سو خوشحالیم که استقلال و پرسپولیس هنوز پولی در بساط و دلی برای خرج کردن دارند و از سوی دیگر ناراحتیم برای هر دو تیم! چرا که در این بازار خراب، بازیکن درست و حسابی و به دردبخور به ندرت پیدا می‌شود.
حق استقلال و پرسپولیس این است که بازیکنان فوتبال ایران برای حضور در آنها به خود افتخار کنند و از اینکه پیراهن پرسپولیس یا استقلال را بر تن می‌کنند، به خود ببالند اما زمانه، بد زمانه‌ای شده است.
بازيكناني داريم كه ناشكر هستند و ۶۰۰، ۷۰۰ ميليون تومان را در شأن خود نميدانند! واقعاً نميدانيم اينها اگر گل صعود به جام جهاني را ميزدند، چقدر براي حضور در استقلال و پرسپوليس ناز و ادا داشتند!