به مهدی رحمتی پیشنهاد دادم بیاید پرسپولیس!

به گزارش افکارنیوز، با این مقدمه نسبتاً کوتاه از شما دعوت می‌کنیم آخرین گفت‌وگوی ما با محسن بنگر را که همراه سرخپوشان تهرانی در اردوی ترکیه به سر می‌برد، بخوانید که خواندنی است.

شنیدیم دلتنگ دخترت شدی و گفتی نتوانستی در سالگرد تولدش حضور داشته باشی.
به هر حال ماهیت فوتبال حرفه‌ای همین است. خیلی دوست داشتم کنار دختر گلم باشم ولی نتوانستم و همین جا از راه دور تولدش را تبریک می‌گویم.

حالا برای دخترت از ترکیه کادو خریدی؟
نه، جایی که ما هستیم، کمپ ورزشی است و از مرکز خرید دور است. ان‌شاءا… وقتی آمدم تهران، یک کادوی خوب برای دخترم می‌خرم.

بسیار خب، از قرعه‌کشی لیگ پانزدهم خبر داری؟ هفته‌های اول باید به مصاف مدعیانی مثل فولاد خوزستان، سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان بروید.
چه بهتر! به اعتقاد من اگر از هفته‌های اول با تیم‌های مدعی بازی کنیم، خیلی بهتر است. البته این نظر من است و از این اتفاق استقبال می‌کنم.

قرعه‌کشی لیگ را هم علی کریمی انجام داد. در این رابطه نظری نداری؟
علی کریمی اسطوره این فوتبال است و چهره‌ای محبوب که امیدوارم حضورش در قرعه‌کشی لیگ برتر مقدمه‌ای برای بازگشت او به فوتبال باشد. علی کریمی باید به عنوان مربی یا هر عنوان دیگری در این فوتبال حضور داشته باشد.

لابد درباره پایان یافتن پرونده هسته ای هم شنیده ای؛ چه احساسی داری؟
من هم مثل همه مردم ایران خوشحالم. ان‌شاءا… همه چیز و اجناس ارزان شود و ملت در آرامش بیشتر زندگی کنند. این خواسته قلبی ماست.

این ماجرای تصادف اردوی ترکیه چه بود؟
هیچی! ماشین روبه‌رویی ما سرعتش زیاد بود ولی راننده مینی‌بوس ما خیلی خوب ماشین را کنترل کرد و… ماشین روبه‌رویی به کوه خورد و اتفاق تلخی هم خدا را شکر پیش نیامد. پیاده شدیم به راننده آن خودرو و همراهش کمک کردیم. چیز خاصی نبود الحمدلله.

(به شوخی) راستی شما شمالی‌ها بی‌سر و صدا و خونریزی پرسپولیس را تصاحب کردید. با محمدباقر شعبانی دروازه‌بان جدید تعداد مازندرانی‌های پرسپولیس هم افزایش پیدا کرد.
خب استعداد در شمال کشور و مازندران زیاد است و باید هم این ‌طوری باشد! تیم‌های دیگر هم کلی بازیکن مازنی دارند چون شمالی‌ها تأثیرگذارند.

سیدجلال حسینی هم که به نفت تهران پیوست. شنیدی؟
خیلی دوست داشتم الان در ترکیه سیدجلال هم‌اتاق من بود اما قسمت نشد. او به نفت تهران رفت و من هم برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. ضمن آنکه فراموش نکنید بازیکن بزرگ هر جا باشد، بزرگ است و بزرگی‌اش را برای آن تیم هدیه می‌برد. سید هم چنین بازیکنی است.

سیدجلال گفته بود امیدوار است سیدمهدی رحمتی از نرفتن او به استقلال ناراحت نشود.
ما که خوشحال شدیم سیدجلال به استقلال نرفت!

(باز هم به شوخی) سیدمهدی رحمتی به تو پیشنهاد نداد که به استقلال بروی؟
نه، ولی من به سیدمهدی رحمتی پیشنهاد دادم به جای استقلال بیاید پرسپولیس که نیامد!

ممنون محسن جان! حرف دیگری نداری؟
نه، بنویس برای ایران و ایرانی آرزوی سربلندی و آرامش دارم.

رهایی کامل محسن بنگر از مصدومیت
محسن بنگر چند ماهي به دليل مصدوميت از ناحيه مچ پا نميتوانست در مسابقات و تمرينات با تمام قدرت شركت كند. اين مدافع بلندبالا دو مرتبه نيز پاي خود را گچ گرفت اما حالا خبر ميرسد محسن بنگر به طور كامل از بند مصدوميت خلاص شده است. گفتني است پزشك معالج بنگر به اين مدافع باتعصب توصيه كرده بود در تمرينات احتياط كند ولي به نظر ميرسد ديگر نيازي به احتياط بيشتر نباشد. به طور حتم رسيدن محسن بنگر به مرز آمادگي جسماني ميتواند خبر خوشي براي پرسپوليس و طرفدارانش باشد.