آخرین قیمت‌ها از بازار دلار و سکه بعد از مذاکرات

به گزارش افکارنیوز، هر اونس طلا در بازار جهانی امروز(چهارشنبه ۲۴ تیرماه) ۱۱۵۴.۹ دلار قیمت گذاری شده است. در بازار داخلی نیز هر گرم طلای ۱۸عیار ۹۱ هزار و ۲۰۰ تومان قیمت خورده است.

در بازار سبزه میدان هم اکنون هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و قدیم ۸۹۴ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت خورده است.

سکه فروشان البته هر قطعه نیم سکه بهار آزادی را ۴۶۶ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی را ۲۶۶ هزار تومان و سکه یک گرمی را ۱۷۰ هزار تومان قیمت گذاری کرده‌اند.

همچنین در بازار آزاد نیز نرخ هر دلار آمریکا به ارزش ۳۲۷۱ تومان، یورو به ارزش ۳۶۰۰ تومان و هر پوند نیز به ارزش ۵۰۸۰ تومان از سوی صرافی‌ها قیمت خورده است.

به گزارش تسنیم، نرخ دلار آمریکا در ابتدای معاملات دیروز تا نرخ ۳۱۸۰ تومان افت کرد اما با افزایش میزان تقاضا نرخ این اسکناس سبز تا پایان دیروز ۳۲۱۰ تومان شد هرچند نشانه‌های بازار نیز خبر از ادامه روند افزایشی قیمت‌ها دارند.

همچنین هر یورو که در ابتدای معاملات دیروز بازار آزاد با ۷۵ تومان افت سه‌هزار و ۵۲۵ تومان قیمت خورده بود تا پایان ساعت روز قبل با قیمت ۳۵۴۰ تومان در بازار معامله شد.

هر پوند هم دیروز که با ۷۷ تومان کاهش قیمت ۴هزار و ۹۴۰ تومان قیمت خورده بود با ۴۹ تومان افزایش قیمت مواجه شده و با نرخ ۴۹۸۹ تومان به خریداران عرضه می‌شد.

روز قبل حرکت قیمتی در بازار سکه و طلا نیز همانند بازار ارز رو به رشد بوده به‌نحوی که هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید که با یک‌هزار تومان افت به ۸۶۷هزار تومان رسیده بود تا پایان معاملات بازار به ۸۷۸هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم به ۸۷۷هزار تومان افزایش یافت.

هر نیمسکه ۴۶۰هزار تومان و هر ربعسکه نیز ۲۶۰هزار تومان فروخته شد ضمن اینکه هر سکه یکگرمی نیز بدون تغییر قیمت ۱۶۷هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸عیار هم از ۸۸هزار و ۷۰۰ تومان به ۸۹ هزار و۴۵۰ تومان رسیده بود.