درخواست استقلالی‌ها برای تقدیر از ظریف

به گزارش افکارنیوز، تمرین نوبت بعداز ظهر تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸ امروز در کمپ دهکده ورزشی کردان و زیر نظر کادر فنی آبی‌پوشان برگزار شد.

این تمرین حواشی داشت که در زیر می‌خوانید:

* قبل از شروع تمرین امروز روزبه چشمی که رضایتنامه خود را از باشگاه صبا دریافت کرده است برای دقایقی با پرویز مظلومی و پورحیدری گفت‌وگو کرد. وی نحوه چگونگی دریافت رضایتنامه خود را به سرمربی تیم استقلال توضیح داد و مظلومی از این بازیکن خواست با فراغ بال در تمرینات از این پس شرکت کند.

* مهدی رحمتی و وحید طالب‌لو هر دو قبل از شروع تمرین با تراب‌پور صحبت کرده و سپس زیر نظر مربی گلرها تمرینات دروازه‌بانی را انجام دادند.

* در ابتدای تمرین امروز مجید صالح به جای مظلومی که با لباس شخصی در گوشه‌ای از زمین ایستاده بود برای آبی‌پوشان صحبت کرد. سپس وی نزد مظلومی رفت و برای دقایقی با سرمربی استقلال گفت‌وگو کرد البته مظلومی برای حضور در ضیافت افطاری رئیس جمهور کمپ کردان را ترک کرد و صبح فردا مجدداً به اردو اضافه خواهد شد.

* ۶ بازیکن جدید تیم استقلال که در تمرین نوبت صبح حضور نداشتند ابتدا زیر نظر مربی بدنساز کار کرده و در مرحله پایانی کار درون تیمی انجام دادند.

* جاسم کرار هافبک عراقی آبی‌پوشان پسرش را به زمین چمن آورده بود که او برای دقایقی با سایر بازیکنان استقلال پا به توپ شد و سپس در گوشه‌ای از زمین حضور پیدا کرد و تمرین پدرش را تماشا می‌کرد.

* تعدادی از تماشاگران علاقمند به تیم استقلال در تمرین امروز با در دست داشتن پرچم آبی با برخی از بازیکنان عکس یادگاری گرفتند. این تعداد از هواداران در خصوص ساعت برگزاری دیدار دوستانه فردای استقلال مقابل نیروی زمینی از بازیکنان و مربیان سوال می‌پرسیدند.

* در حین تمرین، تعدادی از بازیکنان از برگزاری اردوی طولانی مدت در کردان خسته شده بودند و در این مورد با هم صحبت می‌کردند، استقلالی‌ها منتظر بودند فردا اگر بازی تمام شود از کردان فرار می‌کنند. در این بین قرار است بازیکنان بلافاصله بعد از پایان مسابقه دوستانه به تهران بازگردند.

* عکس یادگاری پرسپولیسی‌ها با نوشته(ظریف متشکریم) سوژه اصلی تمرین امروز استقلال بود بازیکنان این تیم می‌گفتند شنیده‌ایم مردم امروز و شب گذشته استقبال خوبی از تیم مذاکره کننده ایران در تهران و مشهد به عمل آورده‌اند، آنها معتقد بودند باید از ظریف وزیر امور خارجه در مراسمی ویژه قدردانی شود.

* محسن کریمی که چند روزی به علت آسیبدیدگی به فیزیوتراپی رفته بود امروز در کنار دیگر بازیکنان استقلال در کار گروهی شرکت کرد. همچنین آرش برهانی نیز به علت آسیبدیدگی جزئی تنها در فوتبال درون تیمی حضور داشت و در ابتدای تمرین زیر نظر مربی بدنساز به دویدن دور زمین پرداخت.