ترجیح می‌دهم برانکو کاپیتان تیم را مشخص کند

به گزارش افکارنیوز، نوروزی اضافه کرد: «در فصل نقل و انتقالات، عملکرد باشگاه بد نبود. چند بازیکن خوب به جمع‌مان اضافه شده اما دعا می‌کنم برای فصل بعد، آماده‌تر از گذشته‌ها باشیم. در لیگ قبلی، تیم قدرتمندی نداشتیم اما ان‌شاءا… که این شرایط در فصل آینده تغییر کند و ما شاهد حضور پرسپولیسی بسیار قدرتمند در لیگ باشیم. با وجود مربی مهمی چون برانکو ایوانکوویچ که تجربیات بین‌المللی زیادی دارد، تصورم این است که می‌توانیم تیم بهتری داشته باشیم.»

او در مورد اردوی ترکیه افزود: «اردوی خوبی است. منطقه توریستی و امکانات جالبی دارد که می‌تواند در روحیه همه بازیکنان تأثیر خوبی بگذارد. در این اردو قرار است بهترین تیم ممکن را بسازیم و توانایی‌های فنی‌مان را افزایش دهیم. تا به حال که دو روز از اردو گذشته، فشار زیادی بابت تمرینات تحمل کرده‌ایم اما همه چیز عالی پیش می‌رود و امیدواریم شرایط تا آخر اردو، به همین شکل باشد.»

او در پاسخ به اين سؤال كه آيا كاپيتان در اردوي تركيه مشخص ميشود يا نه، گفت: چيزي مشخص نيست. اگر به تعداد بازي باشد، من و عليرضا نورمحمدي كاپيتان خواهيم شد اما من ترجيح ميدهم كه شخصِ برانكو اقدام به انتخاب كاپيتان كند زيرا اين مسئله حق اوست. در دنياي فوتبال اين يك مسئله حرفهاي است.