ماجرای ناپلئونی خوردن تیم پایتخت۴

به گزارش افکارنیوز، بعد از انتشار خبر جمع بندی مذاکرات هسته ای، هنرمندان بسیاری در صفحه مجازی خود ضمن تبریک این موضوع به تیم مذاکره کننده از حصول این مذاکرات ابراز خرسندی کردند.

اما موضوعی که عصر روز گذشته تعجب اهالی هنر و مردم را برانگیخت انتشار عکسی در صفحه مجازی محسن تنابنده بود که خوشحالی عوامل پایتخت را بعد از شنیدن این خبر نشان می داد البته به گونه ای متفاوت، این عکس عوامل پایتخت را به همراه جعبه شیرینی نشان می داد که هر کدام از آنها یک تکه از شیرینی را به دست داشتند.



اما سوال اینجاست سریالی که با تم اخلاقی و خانوادگی این روزها روی آنتن رسانه ملی می رود چگونه در ماه مبارک رمضان چنین عکسی را منتشر می کند؟

توضیحات تهیه کننده " پایتخت۴ " در این زمینه

بعد از انتشار این خبر، با الهام غفوری تهیه‌کننده سریال " پایتخت۴ " تماس گرفت و در این زمینه از وی توضیح خواست، که وی با اشاره به در دست داشتن شیرینی ناپلئونی تیم سازنده این مجموعه تلویزیونی در ماه مبارک رمضان به دلیل خوشحالی از نتیجه جمع بندی مذاکرات هسته ای گفت: شما یک نفر را به من نشان دهید که این شیرینی را خورده باشد. کار این بچه ها فقط جنبه طنز داشت.

وی ادامه داد: فقط تیم سازنده از جنبه شوخی از این مسئله استفاده کردند و این بی انصافی است که بخواهند بگویند که بچه‌های " پایتخت۴ " روزه نبودند. و از طرفی " بگیرم ناپلئونی رو " یکی از تکه کلام های رحمت " پایتخت۴ " بوده که به این خاطر این عکس گرفته شده.

غفوری تصریح کرد: حالا اگر عدهای میخواهند از این مسئله سوءاستفاده کنند دور از انصاف بوده به این دلیل که کار این بچهها فقط برای تبریک و شوخی بوده است و آنها فقط روبه دوربین با ناپلئونی عکس گرفتهاند ولی هیچ کدام شیرینی را نخوردهاند.