کرار: همین حالا محرومم کنید

به گزارشافکارنیوز،جاسم کرار پس از آنکه متوجه شد رای کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره محرومیت و شرایط بازی او در لیگ ایران تغییر کرده بود و مسئولان باشگاه استقلال این موضوع را به او ابلاغ نکرده بودند به شدت ناراحت و عصبانی شده است.

بازیکن عراقی استقلال فکر می کرد همچنان از حضور در دیگر تیم های لیگ ایران محروم است و فقط باید برای استقلال بازی کند در حالی که چنین نبوده است. گویا استقلالی‌ها با این ادعا حتی قصد داشتند قرارداد کرار را هم کم کنند.

مسئولان باشگاه برای آرام کردن او و مجاب کردنش به عمدی نبودن موضوع، از سید مهدی رحمتی کاپیتان تیم خواستند با کرار صحبت کند و برای او توضیح دهد که عدم ابلاغ رای کمیته اخلاق و کمیته انضباطی به وی تعمدی نبوده است.

رحمتی هم با کرار صحبت کرده و از او خواسته آرامشش را حفظ کند و با واکنش تند و احساسی، خود و تیم را به حاشیه نبرد.

اما مثل اینکه اقدام رحمتی در این خصوص جواب نداده و کرار که روز گذشته به کمیته اخلاق رفته بود، حسابی داد و بیداد و جنجال به راه انداخته است.

کرار در جلسه با مدیران کمیته اخلاق با فریاد اعلام کرده که استقلالی‌ها به او گفته‌اند اگر با این تیم قرارداد نبندد، نمی‌تواند به هیچ تیم دیگری برود.

هافبک عراقی آبی ها در صحبت هایش با علی اکبر محمدزاده مدعی شده اگر نمی خواهند که او در لیگ ایران بازی کند همین حالا او را محروم کنند تا برای همیشه از لیگ ایران برود.

محمدزاده اما پس از آرام کردن کرار حق را به این بازیکن داده و گفت: وقتی حکمی برای بازیکنی صادر میشود، باشگاه باید حکم را به بازیکن ابلاغ کند، نه اینکه بازیکن از رسانهها متوجه این موضوع شود. کار باشگاه استقلال غیراخلاقی است و آن را پیگیری خواهیم کرد.