ابراز تأسف برانکو از اتمام اردوی تیمش در ترکیه

به گزارشافکارنیوز،برانکو ایوانکوویچ شب گذشته(چهارشنبه شب) در پایان اردوی تیمش در ترکیه از تمامی شاگردان خود تشکر کرد و تأسف خورد که به خاطر کمبود زمان بیشتر از این نمی‌توانند اردوی خود را در شهر گیزیلچه حمام ادامه دهند.

سرخپوشان بعد از آخرین بازی دوستانه خود در اردوی ترکیه که به پیروزی ۵ بر صفر آنها مقابل قهرمان لیگ برتر ترکمنستان منجر شد، راهی هتل پاتالیا شدند و بعد از صرف شام برانکو دقایقی برای همه صحبت کرد.

سرمربی پرسپولیس در ابتدای صحبت‌هایش از بازی خوب بازیکنان مقابل تیم آلتین نصیر تشکر کرد و گفت: «در این بازی خیلی خوب ظاهر شدید و مقابل تیمی با اختلاف پیروز شدید که هفت ملی‌پوش داشت. چنین بردی نشان داد که شما در سطح کیفی خوبی قرار دارید و بسیار بانگیزه هستید».

وی در ادامه صحبت‌هایش در بین اعضای تیم، افزود: «شرایط آب‌وهوایی محل اردو و امکاناتی اینجا بسیار عالی بود و ای کاش زمان به ما اجازه می‌داد که پنج روز دیگر در این کمپ بمانیم و استفاده بیشتری از شرایط خوب اینجا داشته باشیم».

برانکو همچنین از ناصر صادقی و محمد جعفری دو همراه تیم که هماهنگی‌های لازم را برای برگزاری این اردو به عمل آورده بودند، تشکر کرد.

کاروان پرسپولیس ساعت ۷:۳۰ صبح امروز (پنجشنبه) به وقت محلی هتل خود را به مقصد آنکارا ترک کرد و با پرواز ساعت ۱۱ به وقت محلی راهی تهران خواهد شد.