شجاعی: کمیته انضباطی طلبکاران ذوب آهن را معرفی کند

به گزارشافکارنیوز،محمد علی شجاعی در خصوص قرار گرفتن باشگاه ذوب آهن در لیست تیم‌های بدهکار لیگ برتر اظهار کرد: سیاست‌های مالی باشگاه ذوب آهن کاملا مشخص و شفاف است اعتبار این باشگاه اجازه نمی‌دهد که مطالبات اشخاصی که در ذوب آهن فعالیت کرده‌اند تا حدی به تاخیر بیفتد که منجر به شکایت کشی شود.

اقدام اخیر کمیته انضباطی سوال برانگیز است و از مسئولان این کمیته می‌خواهیم ریز بدهی‌ ها و همچنین فهرست نفرات طلبکار باشگاه را معرفی کنند تا بدانیم طرف حساب ما کیست که چنین حکمی برایمان صادر شده است.

وی افزود: تیم فوتبال ذوب ‌آهن با توجه به بودجه مصوب از سوی باشگاه در نقل و انتقالات شرکت کرده و قرارداد بازیکنان ما در این فصل و سال‌های گذشته کاملا معقول است.

شجاعی در رابطه با حضور نیافتن مدافع مراکشی مد نظر گل محمدی در تمرینات ذوب آهن بیان کرد: این مدافع قرار بود در اردوی ترکیه حاضر شده و در صورت تشخیص گل محمدی با ذوب آهن قرارداد ببندد ولی نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که از این کار منصرف شد به هر حال باشگاه به دنبال جذب یک مدافع میانی خارجی است و با توجه به آزاد بودن این بازیکنان در طول لیگ هم می‌توان با آن‌ها به توافق رسید.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص تمرینات آماده سازی و دیدارهای تدارکاتی این تیم گفت: پس از برگزاری اردو در ترکیه و انجام دو دیدار دوستانه مقابل تیم‌های فنر باغچه و بلو اسپورت تمریناتمان را در اصفهان پیگیری می‌کنیم.

روزی دو نوبت تمرین داریم در نوبت صبح بدنسازی کرده و عصرها کارهای تاکتیکی انجام می‌دهیم و اکنون تا حد زیادی برای شروع لیگ آماده هستیم.

وی اضافه کرد: عصر امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم فوتبال راه آهن رفته و یک شنبه هفته بعد آخرین دیدار پیش فصل خود را برگزار خواهیم کرد البته هنوز حریف خود را انتخاب نکردهایم.