می‌خواستم تن‌ بازیکنانم به تن استقلالی‌ها بخورد

به گزارش افکارنیوز، عبدالله ویسی پس از پایان دیدار تدارکاتی تیمش مقابل استقلال تهران گفت: تیم جوان و باانگیزه‌ای داریم و شرایط سنی ما برای فصل بعد میانگین سنی ۲۳ سال و هفت ماه است، ضمن اینکه برای فصل جدید بازیکن لیگ برتری جذب نکردیم.

ویسی ادامه داد: این بازی به ما خیلی کمک کرد تا بتوانیم به بازیکنان‌مان فرق تیم‌های تازه تأسیس شده و نوپا را با یک تیم با سابقه نشان دهیم و قصد داشتیم با برگزاری این دیدار تن بازیکنانمان به تن استقلالی‌ها بخورد تا با انگیزه بالایی لیگ برتر را آغاز کنند.

وی یادآور شد: بازی خوبی بود و جدای از نتیجه مساوی که به دست آمد می‌‌خواستیم در این دیدار از لحلاظ فنی و روحی شرایط تیم خود را بسنجیم.

ویسی در پاسخ به این سؤال که چرا تیمش بازیکن لیگ برتری ندارد، گفت: بازیکن لیگ برتر اگر کیفیت داشته باشد و بتواند کمک کند که عالی می‌شود اما برخی بازیکنان بی کیفیت که باشگاه‌هایشان هم آنها را نخواستند وقتی با‌ آنها صحبت می‌کردیم، رقم‌های میلیاردی پیشنهاد می‌دادند که ما نمی‌‌خواستیم هزینه زیادی انجام دهیم، بنابراین با بازیکنان جوان و با انگیزه کار را آغاز کردیم و مطمئنم که این موضوع در لیگ جواب خواهد داد. چون این بازیکنان به دنبال نشان دادن خود در لیگ هستند و می‌‌خواهند فوتبال بازی کنند و به دنبال پول و این مسائل نیستند.

سرمربی استقلال خوزستان گفت: من با بازیکنان باتجربه و نامی کار کردم که پایین جدول بودیم و الان هم ریسک می‌کنم و با بازیکنان جوان کار می‌کنم و مطمئنم که پایین تر از پلی‌آف نخواهیم رفت.

وی در مورد اینکه آیا باشگاه از وی قولی خواسته است، گفت: به من گفتند جوانگرایی کن و بازیکن بومی بگیر، این بازیکنانی هم که جذب کردم همگی بهترین‌های لیگ دسته اول، دوم و امیدهای خودمان بودند و شک ندارم این تیم در لیگ برتر حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

ویسی در خصوص انتقادات سیدصالحی از وی گفت: قرار شد فقط در مورد بازی صحبت کنیم و من در این خصوص صحبت نمی‌کنم.

انتهای پیام/آ