بازیکنی ۱۵۰ هزار تومانی در میان سرخپوشان

به گزارش افکارخبر، بختیار رحمانی روزهای سختی را پشت سر گذاشت. مصدومیت و همراه آن مشکل کارت پایان خدمت، برای حدود یک سال او را از تیم ملی و فوتبال دور کرد. حالا بختیار با کوله باری از آمادگی برگشته تا هم در لیگ بازی کند و هم پیراهن تیم ملی را بپوشد. گفتگوی " ورزش سه " با شماره ۱۱ این فصل تراکتورسازی پیش رویتان است:

تصمیم تونی روی چشم من!
خدا را شکر که بعد از مدتها توانستم در لیگ بازی کنم. دنبال فرصت بودم تا دوباره شروع کنم و به اهدافم برسم. تراکتورسازی را انتخاب کردم، چون تیم قدرتمندی است و هواداران خونگرمی دارد. اینجا می تواند به من کمک کند تا بهتر شوم و به روزهای اوجم برگردم. بازی اول را فیکس بودم اما بعد از بازی حالم خیلی بد شد. فشارم افتاد و ۵،۶ سرم زدم تا به حالت اولیه برگردم. برای دربی تبریز هم تشخیص تونی بود که از ابتدا بازی نکنم. تصمیم های او را روی چشم می گذارم و برایش احترام قائلم. البته ۱۵ دقیقه به زمین آمدم و از خودم راضی بودم. فکر می کنم کادر فنی هم از عملکردم رضایت داشتند.

برای کی روش باید جبران کنم
شما شاهد بودید که قبل از جام جهانی خیلی تلاش کردم تا در لیست نهایی باشم. خوشبختانه همینطور هم شد و من از جام جهانی و حضور در برزیل تجربیات گرانبهایی را اندوختم. بعد از آن مشکلاتی برایم پیش آمد، مثل سربازی و مصدومیت. این اتفاق ها مرا از تیم ملی دور کرد. البته مقطعی که مصدوم بودم، کی روش مرا به تیم ملی دعوت کرد. تشکر می کنم از او که به من اعتقاد داشت. شاید هیچ کسی چنین کاری نمی کرد اما کی روش مرا با آسیب دیدگی دعوت کرد تا زیر نظر کادر پزشگی کار کنم. تشکر می کنم از او و همین جا می گویم که باید جواب محبت هایش را بدهم. باید برای او جبران کنم. باید برگردم و کمکش کنم تا تیم ملی به موفقیت برسد. امیدوارم که بتوانم.

پرتغالی بودن تونی ربطی به لیست تیم ملی ندارد
نمی دانم این شایعه ها از کجا در می آیند. اصلا این حرف ها نیست که تونی بخواهد در لیست تیم ملی دخالت کند. نه در شخصیت تونی است و نه کی روش. بازیکنانی از تراکتورسازی که قرار است به تیم ملی دعوت شوند، همگی در گذشته نیز دعوت شده اند. احمد عبدالله زاده و سروش رفیعی در فولاد به تیم ملی دعوت شدند. اخباری هم در سایپا بود که دعوت شد. خودم هم که قبلا بودم. فکر نمی کنم این شایعه درست باشد و باید از بیخ و بن تکذیبش کرد.

باور کنید ۱۵۰ هزار تومان می گیریم!
باور کنید مبلغ قراردادی که بسته ایم، ۱۵۰ هزار تومان برای یک فصل است. حتی می توانید سری به فدراسیون فوتبال بزنید و رقم قرارداد ما را ببینید. با تمام این تفاسیر، انگیزه فراوانی داریم تا تراکتورسازی به موفقیت برسد. تیممان خوب است و فقط نیاز داریم کمی هماهنگ شویم. هواداران از ما قهرمانی می خواهند و امیدوارم که بتوانیم خواسته آنها را برآورده کنیم.

بعضی ها در اهواز اذیتم کردند
شرایط زندگی در خوزستان به دلیل گرما و آب و هوا سخت بود اما همه را تحمل کردم تا بهترین عملکرد را برای فولاد داشته باشم. حتی هر سال چند پیشنهاد داشتم که ردشان می کردم. اما بعضی آدم ها خیلی اذیتم کردند. من در فوتبالم بی حاشیه بودم اما از دست خیلی ها دلگیرم. اسم شان را نمی گویم، ولی جدایی از فولاد برایم سخت بود. البته فوتبال حرفه ای شده و من هم حالا بازیکن تراکتورسازی هستم. خوشحالم که در تبریز بازی می کنم و خوشحالتر می شوم وقتی که بتوانم برای تراکتورسازی و هوادارانش بازیکن موثری باشم.