دشمن به دنبال ایجاد دوگانگی است

به گزارش افکارخبر، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی شامگاه یکشنبه در همایش بسیج اساتید حوزه های علمیه قم و خراسان رضوی در مشهد مقدس با بیان اینکه تقابل جبهه استکبار با جبهه حق تمامی ندارد ادامه داد: انسانها در این تقابل محک می خورند و نشان می دهند زیر کدام بیرق هستند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است افزود: استکبار به هر ترفندی برای ضربه زدن به این انقلاب متوسل می شوند و لذا پس از ایجاد جنگ سخت در طول ۸ سال جنگ تحمیلی و ناکامی در این جبهه سعی بر آغاز جنگ نرم گرفت.

وی خاطرنشان کرد: جنگ نرم از شیوه هایی است که دشمنان نظام برای نابودی انقلاب اسلامی از آن استفاده می کنند و آنها معتقدند که انقلاب اسلامی ایران را جز با هدف گیری جان، روح و نرم افزارش نمی توان نابود کرد و مقابله سخت با این انقلاب جواب نمی دهد.

تقابل دروغین

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه استکبار به دنبال ایجاد خدشه در امنیت فکری و اعتقادات ملت ایران است ادامه داد: اعتقادات ملت ایران موتور محرکه نظام جمهوری اسلامی است و لذا دشمن به دنبال ایجاد جریان دوگانگی برای بدبین کردن مردم و شکاف بین مردم و نظام است.

حاجی صادقی اتحاد و همبستگی مردم را رمز بقای نظام و انقلاب اسلامی دانست وگفت: یکی از راهبردهای جبهه استکبار در جنگ نرم با اسلام و انقلاب اسلامی القای دوگانگی و تقابل های دروغین است.

وی افزود: یکی از این تقابل‌های دروغین، تقابل بین آرمان‌ها و اصول و واقعیت‌های خارجی است.

وی با بیان اینکه در این راستا ما با دو نوع تفکر روبرو هستیم ادامه داد: تفکر اول، تفکر آرمان‌گرایی بوده که به مکتب امام راحل معتقد است اما تفکر دوم به عنوان یک واقعیت خارجی می‌گوید عصر امام خمینی(ره) تمام شده و شعار مرگ بر آمریکا دیگر وجود ندارد و لذا این افراد اعتقاد دارند مشکلات داخلی کشور ما تنها با رفاقت با دنیا حل می‌شود.

وی بیان کرد: القای افکاری مبنی بر اینکه امروز دیگر وقت شعار مرگ بر آمریکا و مقابله نیست و یا مشکلات داخلی کشور جز با رفاقت با دنیا رفع نمی شود از جمله شعار هایی برای ایجاد جریان دوگانگی و تقابل است.

وی افزود سخنان و شعار های دیگری از جمله اینکه یک عمر اقتصاد به سیاست وام داده و الان زمان آن است که سیاست به اقتصاد یارانه دهد از جمله سخنانی است که برای ایجاد جریانات دو قطبی استفاده می شود.

وی گفت: تقابل بین علم با ایمان، تعقل با تعبد و حق با تکلیف در فرهنگ دینی ما جایی ندارند. و لذا تقابل بین آرمانها، اصول و واقعیتهای خارجی جریانی دو قطبی است که استکبار از آن برای نابودی انقلاب، ولایت و راه امام راحل استفاده می کند.

حجت الاسلام حاجی صادقی ادامه داد: آرمان گرایی در عین واقع بینی است و تقابلی بین این دو وجود ندارد لذا باید در هر زمانی از واقعیت ها به عنوان سکوی پرتاب به سوی آرمانها استفاده کرد.

طلاب و جنگ نرم

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آگاه سازی جامعه و پاسداری از امنیت اخلاقی و اعتقادی از ماموریت های بسیج اساتید حوزه های علمیه است افزود: طلاب بسیجی در زمره فرماندهان جنگ نرم هستند.

وی با تاکید بر اینکه طلاب بسیجی باید با پاسداری از اعتقادات نظام و اخلاقیات، دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام کنند ادامه داد: اساتید بسیجی حوزه باید واقعیت های موجود جهانی و منطقه ای را تشریح و بر اساس آن نسخه هدایت بخش برای ملت بپیچند.

وی گفت: جورج بوش بارها در سخنرانی های خود یادآور شده است که داشتن بمب هسته ای برای ایران سکولار ضرر ندارد ولی برای ایران غیرسکولار و اسلامی حتی دستیابی به دانش پزشکی هم خطرناک است.

و افزود: بنای دشمن نابودی مکتب امام راحل است و بسیج اساتید برای خنثی کردن این حمله دشمن باید احساس مسوولیت داشته باشد.

وی جنگ جمهوری اسلامی ایران با استکبار را بر سر اسلام دانست و گفت: باید مراقب باشیم برای ما واقعیت نمایی نکنند.