گل نمی‌زنیم اما چیزهای زیادی هست که خوشحال‌مان کند

به گزارش افکارخبر، تیم فوتبال رئال‌مادرید عصر روز گذشته(یکشنبه) در دیداری دوستانه در شهر اسلوی نروژ به مصاف تیم والرنگا، تیم پیشین مارتین اودگارد هافبک نروژی جدید کهکشانی‌ها رفت و در پایان به تساوی بدون گل رضایت داد.

رافائل بنیتس در این بازی تقریباً از تمام بازیکنان خود از جمله اودگارد استفاده کرد. بنیتس درباره این بازی و عملکرد هافبک نروژی‌ تیمش گفت: او از بازی‌اش لذت برد و هدف از برگزاری بازی‌های دوستانه نیز همین است. او دوست دارد تمرین کند. اودگارد بازیکنی بسیار جوان است و ما باید یک فضای آرام را برای او بسازیم و حمایتش کنیم. برنامه ما این بود که به او ۴۵ دقیقه میدان بدهیم اما من یک دقیقه به او بیشتر فرصت دادم تا بتواند خداحافظی شایسته‌ای با هواداران تیم پیشین خود داشته باشد.

تساوی بدون گل برابر والرنگا، چهارمین بازی بدون گل رئال‌مادرید در هفت بازی دوستانه‌اش در اردوی پیش فصل بود. بنیتس در این خصوص اظهار داشت: ما اینجا داریم درباره پیش‌فصل حرف می‌زنیم، درباره بازی‌های دوستانه. ما بازی‌های قابل قبولی برای گلزنی ارائه کردیم اما به اندازه کافی دقت نداشتیم. از نتیجه بازی نمی‌توانیم کاملاً راضی باشیم اما هنوز دو هفته دیگر باید کار کنیم و به هر حال چیزهای فراوان دیگری بود که بتوان از آنها رضایت داشت، از جمله فشاری که به حریف آوردیم به خصوص در نیمه دوم و همچنین موقعیت‌هایی که برای رسیدن به گل خلق کردیم.

بنیتس درباره بازیکنان غایب تیمش در این بازی از جمله کریم بنزما و کریستیانو رونالدو هم عنوان کرد: چند بازیکنمان را در اختیار نداشتیم، آنهایی که معمولاً برای ما گل میزنند. اگر ما امروز ۲۰ موقعیت گلزنی خلق میکردیم و آن بازیکنان هم در میدان حضور داشتند، گل زده بودیم. با این حال مهمترین چیز این است که ما موقعیتهای گلزنی فراوانی خلق کردیم و قدرتمان را یک بار دیگر به نمایش گذاشتیم.