به خاطر همسرم استقلالی شدم!

به گزارش افکارخبر، مدافع چپ پای استقلال با نفوذهای پی‌درپی خطری دائمی در جناح راست حریف بود و نشان داد می‌تواند در آینده حرف‌های بیشتری هم برای گفتن داشته باشد. خواندن مصاحبه او خالی از لطف نیست.

پرسپولیس، تیمی که تو را می‌خواست الان به شدت در سمت چپ خط دفاعی خود احساس ضعف می‌کند. بعضی وقت‌ها فکر نمی‌کنی که اگر به پرسپولیس می‌رفتی…
هرگز! شاید برای اولین بار باشد که این حرف را می‌زنم. من از پرسپولیس هم پیشنهاد داشتم ولی به خاطر همسرم استقلالی شدم. همسرم یک استقلالی باتعصب است و وقتی پیشنهاد آبی‌ها رسید از من خواست به این تیم بروم و دیگر نتوانستم نه بگویم!

(به شوخی) یعنی خودت استقلالی نیستی؟!
چه کسی این حرف را زد؟ در فوتبال حرفه‌ای همه به بهترین پیشنهاد جواب مثبت می‌دهند. من هم از این قاعده مستثنی نیستم. البته خودم و تمام خانواده‌ام استقلالی هستند اما باید بهترین تصمیم را می‌گرفتم. پیشنهادات مالی خیلی بهتری هم از یکی، دو تیم شهرستانی داشتم اما در آن مقطع خواست همسرم هم خیلی دخیل بود و حالا خوشحالم استقلالی شدم. خیلی هم خوشحالم!

(بازهم به شوخی!) از ترس همسرت که استقلالی نشدی؟
نه برادر! در خانه ما حرف اول و آخر را یک نفر می‌زند!

آن یک نفر تو هستی؟!
نه، منظورم همسرم بود!(با صدای بلند می‌خندد و ادامه می‌دهد) البته شوخی کردم. ننویسی‌ها!

بازی با ملوان اولین باری بود که در استادیوم آزادی به میدان می‌رفتی. در این رابطه صحبتی نداری؟
بزرگ‌ترهای تیم خیلی به من کمک کردند و گفتند چون اولین بازی‌ام در استقلال است ساده بازی کنم.

ولی ساده هم بازی نکردی!
سعی کردم ساده بازی کنم اما در لحظاتی که موقعیت بود دریبل هم زدم. به هر حال تماشاگر هم بلیت می‌خرد تا فوتبال زیبا و نمایشی هم ببیند.

به نکته خوبی اشاره کردی. اگر تو طرفدار فوتبال بودی برای تماشای بازی استقلال در استادیوم آزادی بلیت می‌خریدی؟
بله، برای دیدن این استقلال بلیت می‌خریدم و به استادیوم می‌رفتم. حاضر بودم دو برابر هم پول بلیت بدهم. حمل بر خودستایی نباشد اما انصافاً جلوی ملوان فوتبال زیبایی ارائه دادیم.

خسرو حیدری هم گفته بود می‌خواهیم مثل بارسا تیکی‌تاکا بازی کنیم.
ما تمرینات تاکتیکی بسیار خوبی را پشت سر می‌گذاریم که اصل بر دادن پاس سالم و ساده است. جلوی ملوان خوب بودیم اما هنوز این استقلال جای پیشرفت دارد. مطمئن باشید در آینده بهتر از این هم خواهیم شد.

در استقلال خوزستان پنالتی می‌زدی. قرار است در استقلال هم این کار را انجام دهی؟
پنالتی‌زن اول تیم قبل از هر بازی توسط آقای مظلومی مشخص می‌شود. البته من به شخصه آمادگی آن را دارم که پنالتی بزنم ولی در تیم ما پنالتی‌زنان خوبی داریم و از این بابت مشکلی احساس نمی‌شود.

امید ابراهیمی در بازی با ملوان فوق‌العاده بود. نظر شما چیست؟
امید که عالی بود. استقلال امسال در همه خطوط بهترین بازیکنان ایران را دارد. از درون دروازه بگیرید تا خط دفاع هافبک و فوروارد ما فوتبالیست‌های بی‌نظیری داریم و همین مسئله استقلال را به آینده امیدوارتر می‌کند.

پس امسال برای دو جام حذفی و لیگ برتری می‌جنگید؟
ما تلاش خودمان را انجام می‌دهیم و باقی‌اش دست خداست. آن بالایی نخواهد برگی از درخت نخواهد افتاد.

انصافاً هم استقلال خیلی زیبا بازی می‌کند. آیا این خواست مظلومی است یا بازیکنان به دنبال ارائه بازی تهاجمی و تکنیکی هستند؟
آقای مظلومی اعتقاد خاصی به بازی تهاجمی دارد. ایشان از همان اول به دنبال حمله است و کمتر به دفاع و ضدفوتبال فکر می‌کند. سابقه سرمربی استقلال در تیم‌های قبلی هم مؤید همین نکته است. البته ما مهره‌های خوبی هم داریم که همین موضوع کمک می‌کند به قول شما فوتبال زیبایی ارائه دهیم. در واقع برای ارائه فوتبال تهاجمی باید بازیکن خوب هم داشته باشید که خدا را شکر استقلال از این نعمت برخوردار است.

داستان شادی گل شما چه بود؟
آقاخسرو(حیدری) تازه بچه‌دار شده است و به یک‌باره در آن لحظه به ذهن‌مان رسید شادی گل «به‌به‌تو» یی نشان بدهیم. هیچ هماهنگی‌ای از قبل نداشتیم. البته داور مسابقه اخطار بی‌موردی به امید ابراهیمی داد. آن طرف عکاسان نشسته بودند و امید می‌خواست شادی گلش را آنجا انجام دهد و هیچ عمدی هم در کار نبود. اصلاً قصدی برای خدای نکرده تحقیر طرفداران ملوان وجود نداشت و نمی‌دانم چرا آن اخطار به ابراهیمی داده شد.

درباره بازی هفته سوم مقابل ذوب‌آهن صحبتی نداری؟
جمعه در ورزشگاه آزادی بازی داریم. باتوجه به نتیجه دیدار قبلی مقابل ملوان مطمئن هستم که این بار هواداران به خوبی از ما حمایت خواهند کرد و با حمایت آنها ذوب‌آهن را هم شکست می‌دهیم.