این حرفها درباره پرسپولیس کار قشنگی نیست

به گزارش افکارخبر، حسین عبدی در گفت‌وگو با رادیو ورزش درباره صحبت‌هایی که در این چند وقت از قول وی منتشر شده اظهار داشت: هفته گذشته من ایران نبودم و متاسفانه شرایط به گونه‌ای است که وقتی ایران نیستم برخی ایجاد موج می‌کنند و برخی دیگر سوار بر این موج‌ها موج‌سواری. البته بحث‌هایی در این زمینه وجود دارد که هر کس در جایگاه خودش حرف بزند و من هم از زمانی که وارد هیات مدیره شدم وارد بحث‌های فنی نشدم. متاسفانه تفسیرهایی از صحبت های من می‌شود که این مسئله در جامعه فوتبالی باعثبه وجود آ‌مدن استرس و هیجان می‌شود اما پرسپولیس آرامش می‌خواهد و به دلیل اینکه نمی‌خواهم استرس‌ها زیاد شود هیچ گاه غیرحرفه‌ای حرف نمی‌زنم.

وی درباره اینکه هدف برخی افراد از بیان این مسائل چیست گفت: من نمی‌دانم هدف آنها چیست اما همه باید نسبت به صحبت‌هایمان و پرسپولیس متعهد باشیم و استرس‌ها را از این باشگاه دور کنیم. روبرو شدن افراد در مجامع فوتبالی و رسانه‌ها کار قشنگی نیست. همه ما در یک کشتی هستیم اما متاسفانه تفسیرهایی که از برخی حرف‌ها می‌شود ما را به این طرف و آن طرف می‌برد تا افراد روبروی هم قرار گیرد اما من می‌گویم که نگاه باشگاه حمایتی است و باید منطقی به مسائل نگاه کرد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره اینکه به نظر می رسد درون باشگاه پرسپولیس اختلاف نظر جدی وجود دارد اظهار داشت: من چیزی به اسم اختلاف در پرسپولیس نمی‌بینم و همه دارند برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند. در هیات مدیره هم کارها هماهنگ پیش می‌رود اما به هر حال اختلاف‌نظرهای کوچکی وجود دارد که اگر نباشد پیشرفتی حاصل نمی‌شود.

عبدی درباره اینکه چرا در این سالها پرسپولیس نتوانست موفقیت زیادی کسب کند اظهار داشت: من ۲۰ سال مستمر برای پرسپولیس بازی کردم و بیشتر عمرم را در این باشگاه گذراندم. چندین نسل را تجربه کردم و روزهای خوب و بد زیادی دیدم. این باشگاه متکی به مردم است و به نظر من اهمیت دادن به پرسپولیس و حتی استقلال مهمترین عاملی است که باعث میشود این دو باشگاه به روزهای خوبشان برگردند.در گذشته که باشگاه پرسپولیس به این وضع نبود و علی پروین یکتنه کارها را پیش میبرد شرایط خیلی بهتر بود چراکه ثبات وجود داشت حتی با وجود اینکه سرمایهگذاری زیادی انجام نمیشد اما تغییرات زیاد به باشگاه ضربه میزند.