می خواهم با استقلال قهرمان شوم

به گزارش افکارخبر، اما او کماکان از همان مواضع قبلی حرف می‌زند…

مثل اینکه بهرام افشارزاده حسابی از دست تو شاکی است.
بهتر است در این‌باره حرف‌هایی را بزنم. ایشان مدیرعامل استقلال هستند و برایشان احترام و ارزش زیادی قائل هستم. افشارزاده نفر اول باشگاه محسوب می‌شود و من تا به حال با او مشکلی نداشته‌ام.

او گفته است نمی‌توانی بمانی، برو به سلامت!
شاید ایشان حرف را به شخص دیگری گفته باشد، شاید این پیغام به نظری‌جویباری بوده، چرا که من فقط با او درباره قراردادم صحبت کردم. این جمله‌ای را که بیان کردید، به طور مستقیم به من یا مدیر برنامه‌هایم گفته نشده است.

به طور حتم جنجال‌های تو پیش از بازی با ملوان به گوش او رسیده است.
باور کنید اتفاقاتی که در هتل و پیش از بازی با ملوان مطرح شده، اصلاً به آن شکل نبوده و نمی‌دانم چرا یک دفعه همه گفتند داد و فریاد کرده‌ام و…

نظری‌جویباری در مصاحبه‌ای این اتفاقات را تأیید کرده بود.
من در لابی هتل بودم و درست است اما نه ساکم را برداشتم که اردو را ترک کنم و نه فریاد زدم. با آقایان نظری‌ و امیری حرف زدیم.

این ماجرای ماشین تو حسابی جنجال شده است.
موضوع خاصی نیست. نظری‌جویباری یک دوستی دارد که نمایشگاهی است و به ایشان اعتماد داشته و روی حرفش حساب می‌کند. قرار بود او چک خودش را بدهد و برای من ماشین بگیرد ولی با توجه به اینکه معلوم نیست اسپانسر پول بدهد یا نه، شاید اعتبار جویباری خراب شود و این کار انجام نشد.

می‌گویند سبک‌دست به تو گفت برو از دوستم ماشین بگیر و به محل تمرین برو اما وقتی تو به نمایشگاه مورد نظر رفتی، او موبایلش را خاموش کرد.
من کاری با آقای سبک‌دست ندارم و با باشگاه استقلال قرارداد بسته‌ام. آنچه در قرارداد من نوشته شده را طلب می‌کنم نه چیزی بیشتر و نه چیزی کمتر. قراردادم، زبان باشگاه استقلال و من است. باشگاه استقلال باید به تعهداتش عمل کند و این یک قانون است. حالا من نمی‌دانم چرا همه روی من زوم کرده‌اند و منتظر کوچک‌ترین واکنش من هستند تا برایم حاشیه بسازند! بسیاری از اتفاقات به بدترین شکل ممکن بزرگ‌نمایی شد.

خیلی‌ها اعتقاد داشتند نباید جلوی ملوان بازی می‌کردی.
چرا؟! این نظر کادر فنی بود که فیکس نباشم و آنها باید پاسخ بدهند. پرویز مظلومی سرمربی استقلال است و ما رابطه خوبی داریم. من با مظلومی کوچک‌ترین مشکلی ندارم و امیدوارم استقلال با او قهرمان شود.

استقلال را در این دو بازی چطور دیدی؟
استقلال واقعاً فوتبال فوقالعادهاي را به نمايش گذاشته و با اين روند و پتانسيل، قطعاً مدعي اول قهرماني در ليگ برتر است.