نتیجه گرفتن استقلال چیز عجیبی نیست

به گزارش افکارخبر، فرزاد آشوبی در مورد پیروزی مقابل سیاه جامگان گفت: بازی متعادل بود موقعیت های آنچنانی خلق نشد و هر دو تیم تقریبا در یک سطح بودند ولی ما خوش شانس بودیم و با زدن یک گل از روی نقطه پنالتی توانستیم پیروز شویم. برد در هفته های ابتدایی لیگ خیلی برایمان اهمیت دارد و در ادامه راه روحیه ما را بالا می‌ برد و می‌ تواند آسان کننده راه باشد. دو، سه بازی سخت در ادامه داریم. انشاالله بتوانیم با همین روند ادامه دهیم. نتیجه گرفتن ما در این فوتبالی که هیچ چیزش روی اصول نیست، مساله عجیبی نیست. خیلی از تیم های دیگر کارشان را زود شروع کردند ولی مشکل دارند در حالی که بعضی از تیم ها یک هفته بیشتر تمرین نکردند اما نتیجه می‌ گیرند. در حال حاضر حداقل در نتیجه گیری موفق بوده ایم.

بازیکن استقلال اهواز با گله از وضعیتی که خیلی از باشگاه ها دارند در این باره گفت: اکثر باشگاه های ما بدهکار هستند و روز به روز به بدهکاری هایشان اضافه می‌ شود. از آن طرف ما فوتبالیست ها باید مالیات پول نگرفته را بدهیم. آنقدر وضعیت فوتبال ما بد شده که وقتی یک تیمی در آسیا از گروهش صعود می‌ کند انگار قهرمان آسیا شده ایم. چرا باید سطح مان را در این حد بدانیم؟ در کل به غیر از دو تیم اصفهانی ذوب‌آهن و سپاهان سازمان مشخصی دارند و توانسته اند جزو ۴ تیم برتر آسیا بالا بروند، سایر تیم ها شرایط خوبی نداشته اند. کیفیت فوتبال ما نسبت به ۲۰ سال اخیر خیلی پایین آمده و باید این مساله را قبول کنیم. کار ما ایرادهای بزرگی دارد ولی انجام کارهای بزرگ از دست آدم های بزرگ برمی آید. اگر قرار باشد اینگونه پیش برود نمی‌ توانیم موفق باشیم.

وی در همین باره ادامه داد: یکی از ایرادات دیگری که می‌ توانم برای شما مثال بزنم قانون ۱۸ بازیکن بزرگسال است جوانگرایی خیلی خوب است ولی با این روش نه. به جای اینکه سهمیه بزرگسال تیم ها را کم کنند می‌ توانند روی فوتبال پایه سرمایه گذاری کنند. اینگونه خواه ناخواه گرایش به فوتبال زیاد می‌ شود، متاسفانه دورنمایی که متصور است زیاد روشن نیست. باید به این شرایط قانع باشیم چون دوست نداریم وضعیت از این بدتر شود!

آشوبی در پایان در مورد دیدار پیش رو با ملوان افزود: ملوان پشت سر هم با تیم هایی مثل استقلال و ذوب‌آهن بازی داشته و کارش سخت بوده آنها می‌ آیند که از ما امتیاز بگیرند، اما امیدوارم ما به نوعی کار کنیم که عیارمان در همین ۳ بازی مشخص شود.