پرسپولیس برای مساوی به میدان نمی رود

به گزارش افکارخبر، مصطفی قنبرپور، در مورد عملکرد این تیم در دو هفته اخیر رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، ضمن بیان مطلب فوق گفت: به لحاظ فنی در دیدار نخست عملکرد خوبی داشتیم و هواداران از بازی تیم رضایت داشتند اما در بازی دوم برخی نفرات تیم در حد نام خود و اعتبار باشگاه ظاهر نشدند تا در نهایت روی اشتباهات تیمی، بدون امتیاز اهواز را ترک کنیم.

وی با اشاره به اینکه سفر به اهواز و بازگشت از این شهر دردسرهای زیادی را برای این تیم ایجاد کرد، افزود: در این چند روز برانکو و کادرفنی به ریکاوری ذهنی و جسمی بازیکنان پرداخت تا بتواند آنها را برای دیدار مهم هفته سوم برابر سپاهان در اصفهان آماده کند. همچنین دو هفته دیگر هم باید دوباره به اهواز برویم که تمام این مسائل نشان می‌دهد در ابتدای فصل با قرعه خوبی روبرو نشده‌ایم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه محمود خوردبین گفته است «جان بازیکنان در اهواز به خطر افتاده‌ بود»، اظهار کرد: واقعا هوای گرم و غباری که در انتهای مسابقه بوجود آمد، بازی کردن برای هر تیمی را در اهواز سخت می‌کند. شرایط آب و هوایی باعثشد بازیکنان در تنفس کردن دچار مشکل شوند و بعضی از نفرات در انتهای بازی حتی نمی‌توانستند، حرف بزنند.

وی با تاکید بر اینکه پزشکان تیم در پایان مسابقه تلاش زیادی کردند تا بازیکنان از حال نرفته و به شرایط عادی برگردند، یادآور شد: ای کاش حداقل دیدارها را در شهر اهواز دیرتر برگزار می‌کردند زیرا در چنین هوایی بازی کردن برای هر تیم‌ها خصوصا پرسپولیس که از آن انتظار کسب نتیجه وجود دارد، بسیار مشکل است.

قنبرپور در مورد اشتباه ایمان صادقی که باعثبه ثمر رسیدن گل نخست استقلال خوزستان شد، خاطرنشان کرد: هر بازیکنی در هر سطح فوتبال دچار اشتباه می‌شود، اما وقتی تیمی می‌بازد، همه مقصرند، همانطور که همه نفرات در رقم خوردن یک پیروزی شریک هستند. البته در این روزها برانکو و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس نکات لازم را به صادقی گفته‌اند و امیدوارم او با بدست آوردن هماهنگی بیشتر با نفرات تیم، برابر سپاهان عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد.

وی در مورد دیدار حساس پرسپولیس برابر سپاهان هم تصریح کرد: بازی سختی را پیش‌رو داریم؛ تیمی حرفه‌ای که در سال‌های اخیر همیشه یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر بوده است. در این شرایط کادرفنی تمهیدات ویژه‌ای برای این بازی دارد تا پرسپولیس با یک بازی منطقی، نتیجه لازم را در اصفهان بدست آورد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: پرسپولیس برای تساوی به اصفهان نمی‌رود زیرا ورود به میدان با این تفکر ممکن است باعثباخت شود، به همین دلیل با تفکر موفقیت برابر سپاهان به میدان می‌رویم و تلاش می‌کنیم با دست پر به تهران باز گردیم.

وی در خصوص مسائل مطرح شده در مورد اختلاف حسین عبدی با مدیریت کادرفنی باشگاه، اینگونه توضیح داد: هیچ بحثی وجود ندارد و برخی می‌خواهند به مسائل بی‌جهت دامن زده تا برای باشگاه و تیم حاشیه‌سازی کنند، زیرا آنچه می‌تواند به پرسپولیس ضربه بزند همین مسائل حاشیه‌ای است.

قنبرپور در پایان گفت: درحال حاضر مدیریت باشگاه، کادرفنی و بازیکنان هرکدام وظایف خود را با تمام توان پیگیری میکنند تا بهترین اتفاقات در این فصل برای پرسپولیس رقم بخورد. مطمئنا با حمایت هواداران و تلاش همه اعضای باشگاه و تیم، میتوانیم در هفتههای آینده علاوه بر ارائه بازیهای زیبا، نتایج قابل قبولی را هم کسب کنیم.