کار سخت استقلال اهواز در اصفهان

به گزارشافکارخبر،سبزپوشان اصفهانی بعد از دو پیروزی خارج از خانه خود مقابل استقلال و پرسپولیس تهران، در هفته پنجم رقابت‌ها باید به مصاف استقلال اهواز برود.

تیم اصفهانی در شرایطی که با شروع بد خود در دو هفته نخست، مورد انتقاد بسیاری واقع شده بود، به یک باره در هفته سوم با پیروزی مقتدرانه مقابل استقلال به وضعیت مناسب خود بازگشت.

شاگردان گل‌محمدی اما در هفته چهارم نیز با پیروزی مقابل پرسپولیس تهران، بار دیگر به سه امتیاز مسابقه دست یافتند تا گل‌محمدی به عنوان قاتل تیم‌های سرخابی لقب گیرد.

این تیم اصفهان در حال حاضر با کسب با کسب ۶ امتیاز از چهارمسابقه، در جایگاه ششم جدول رده‌بندی قرار گرفته و به دنبال آن است که با پیروزی مقابل استقلال اهواز، جایگاه خود را در جدول بهبود بخشد.

سبزپوشان اصفهانی در تلاش هستند که با توجه به دیدارهای سخت تیم‌های رقیبشان، دوباره به صدر جدول رده‌بندی نزدیک شوند.

در سوی مقابل اما استقلال خوزستان بعد از شکست بد خود مقابل استقلال تهران، در این دیدار با انگیزه قابل توجهی به اصفهان می‌آید.

این تیم اهوازی هفته گذشته در شرایطی که عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته بود، مقابل آبی‌پوشان پایتخت متحمل شکست شد.

استقلال اهواز نیز با کسب چهار امتیاز از چهار بازی در جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته و تلاش می‌کند با پیروزی خارج از خانه مقابل ذوب‌آهن اصفهان، جایگاه خود را در جدول بهبود بخشد.

کار سخت ذوب‌آهن با مصدومیت بازیکنان


ذوب‌آهن در دیدار هفته پنجم، قاسم حدادی‌فر هافبک کلیدی خود را به همراه نخواهد داشت و گل‌محمدی باید برای غیبت این بازیکن که به نظر می‌رسد طولانی‌تر از آنچه که به نظر می‌رسید، شده فکری داشته باشد.

تیم اصفهانی همچنان با مصدومیت هادی محمدی و مهرداد قنبری نیز دست و پنجه نرم می‌کند و پزشکان ذوب‌آهن تلاش می‌کنند که این دو بازیکن را به تمرینات تیم برسانند.

از سوی دیگر، علی همام نیز همچنان مصدوم است و باید دید آیا روز چهارشنبه می‌توانند برای سبزپوشان اصفهان بازی کنند یا خیر.

دیدار تیمهای فوتبال ذوبآهن اصفهان و استقلال اهواز از ساعت ۱۹:۱۰ روز چهارشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار میشود