علی پروین: قدم فرهاد مجیدی روی چشم

به گزارش افکارخبر، علی پروین در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال ستارگان ایران در جمع خبرنگاران گفت: شب گذشته حسین یاریار مدیرعامل باشگاه هنرمندان با من تماس گرفت و گفت تیمش برای تمرین کردن زمین ندارد. من هم با مسئولان ورزشگاه کارگردان تماس گرفتم و او نیز این اجازه را داد تا اعضای تیم هنرمندان در استادیوم کارگردان تمرین کنند.

مدیر تیم ستارگان ایران افزود: دوست داشتم فردا و پس فردا نیز در همین جا تمرینات برگزار شود اما زمین در اختیار تیم‌های دیگر است و ما در استادیوم راه‌آهن تمرین خواهیم کرد.

پروین در پاسخ به این سوال که آیا اعضای تیم ستارگان را به تپه‌های داوودیه برای تمرین کردن خواهد برد یا نه گفت: برای این کار وقت کم است مطمئنا اگر زمان لازم در اختیارم بود این کار را انجام می‌دادم.

مدیر تیم ستارگان ایران درباره بازی با تیم ستارگان جهان عنوان کرد: بازی پرسپولیس مقابل پیشکسوتان میلان تجربه خوبی بود. ما آن زمان فکر می‌کردیم میلان تیم خوبی را به ایران نیاورده و برهمین اساس نیز ۳۰ نفر را روی نیمکت قرار دادیم و از همه آنها استفاده کردم. به نظرم تیمی که قرار است به ایران بیاید از تیم میلان که به اینجا آمده بود خیلی بهتر است و بازیکنان تیم ستارگان جهان همگی از ستاره‌های دوران خود بودند.

پروین درباره انتخاب اعضای تیم ستارگان ایران گفت: در دو روز آینده تمرینات را ادامه می‌دهیم و روز چهارشنبه اعلام خواهیم کرد که چه کسانی باید به اردو بیایند. فرقی ندارد این نفرات از کدام باشگاه باشند. اینکه بازیکنانی که قرار است حضور داشته باشند می‌توانند هم از پرسپولیس باشند و هم از استقلال.

وی درباره عدم حضور علی دایی در تیم ستارگان ایران اظهار داشت: دلم می‌خواست دایی نیز به تیم ما اضافه شود. آرزو می‌کنم او حداقل روی نیمکت در کنار ما باشد.

پروین درباره شرایط باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس خوب بازی می‌کند. داوران اشتباهاتی در این چند هفته داشتند اما به نظرم شرایط تیم در آینده بهتر خواهد شد.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان درباره اینکه گفته می‌شود وزیر ورزش از استقلال حمایت بیشتری می‌کند، تاکید کرد: نمی‌شود وزیر هوای یک تیم را داشته باشد و توجهی یه تیم دیگری نکند. به نظرم او هر دو تیم را به یک چشم نگاه می‌کند. انشاءالله شرایط پرسپولیس در آینده خوب می‌شود. این تیم جوان شده و مدیریتش نیز تغییراتی داشته است با این وجود امیدوارم روزهای بهتری پیش‌رو خواهد داشت.

پروین درباره حضور فرهاد مجیدی در تیم ستارگان عنوان کرد: هر کسی که بیاید قدمش روی چشم ما است.