میخواهم نیمار را در بارسلونا بازنشسته کنم

به گزارشافکارخبر، نشریه «سان» انگلیس مدعی شد که باشگاه منچستریونایتد به دنبال به خدمت گرفتن نیمار پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی خواهد بود. سران این باشگاه انگلیسی امیدوارند که مذاکره ۲۴۰ میلیون پوندی بر سر این مهاجم ۲۳ ساله را با بارسلونا به سرانجام برساند. رقم فسخ قرارداد نیمار ۱۳۰ میلیون پوند است و انتظار می‌رود منچستریونایتد ۷۵ میلیون پوند برای قراردادی پنج ساله به وی بپردازد.

خوسپ ماریا بارتومئو با تکذیب شایعه احتمال پیوستن نیمار به منچستریونایتد به یکی از برنامه‌های شبکه رادیویی «کاتالونیا» گفت: ما نمی‌خواهیم نیمار از بارسلونا برود. او بازیکن جوانی است و می‌خواهیم در باشگاه ما بازنشسته شود. ما در چند ماه آینده در مورد تمدید قرارداد نیمار با او به مذاکره خواهیم پرداخت. نیمار باید در بارسلونا بماند نه برای سه فصل بعد(مدت زمان قرارداد فعلی‌اش) بلکه برای پنج یا ۱۰ سال دیگر.

نیمار که در سال ۲۰۱۳ از سانتوس برزیل به بارسلونا پیوست، در فصل اول حضورش در این تیم به دلیل مصدومیتهایی که برای او به وجود آمد نتوانست بهترین عملکردش را برای بارسا به نمایش بگذارد، ولی فصل گذشته او درخشان ظاهر شد و در ۵۱ بازی از رقابتهای مختلف موفق به زدن ۳۹ گل شد و کمک شایانی به قهرمانی کاتالانها در فتح لالیگا، جام حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا کرد.