هواداران پرسپولیس به خاطر من بیایند

به گزارش افکارخبر، سیدجلال حسینی در رابطه با وضعیت خودش پیش از بازی با الاهلی اظهار داشت: در روزهای اخیر دچار مصدومیت جزیی شده بودم که خدا را شکر رفع شده و می توانم در بازی فردا به میدان بروم. به هر حال این بازی یک دیدار ملی است و با تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام دهیم.

وی با اشاره به قدرت بالای الاهلی امارات عنوان کرد: ما بعد از ۴ هفته ای که در لیگ به میدان رفتیم، از نظر بدنی و آمادگی در شرایط خوبی قرار داریم. از طرفی ما مقابل یک تیم کاملا حرفه ای قرار خواهیم گرفت چون از بازیکنان بهره می برد که واقعا در سطح آسیا تک ستاره هستند. فکر می کنم فردا یک روز تاریخی برای نفت خواهد بود. امیدوارم که بازیکنان کم تجربه نفت هم به این درک برسند که چنین روز مهمی را در پیش دارند.

مدافع نفت تهران درباره حضور هواداران در این دیدار خاطرنشان کرد: این بازی برای ما یک بحثملی است و تمام مردم باید به یاری نفت بیایند. به نظرم همه مردم باید فردا فراموش کنند که طرفدار چه تیمی هستند. خدا را شکر حضور در ورزشگاه نیز رایگان اعلام شده و تمام هواداران استقلال و پرسپولیس می توانند به کمک ما بیایند.

وی همچنین اضافه کرد: من همواره گفته ام که یک پرسپولیسی هستم و فردا از هواداران این تیم توقع دارم که به ورزشگاه بیایند. کسانی که واقعا به سیدجلال حسینی علاقه دارند و فوتبال کشورشان را هم دوست دارند فردا در ورزشگاه باشند چون ما سالهاست در کسب نتیجه در آسیا خوب عمل نکردیم و باید بتوانیم حق فوتبال ایران را بگیریم. امیدوارم با کمک مردم با یک پیروزی پرگل به استقلال دیدار برگشت برویم.

حسینی درباره نتایج ضعیف نفت در آغاز لیگ برتر بیان داشت: نفت از بازیکنان جدیدی از جمله خودم در ترکیبش استفاده می کند که هماهنگی این بازیکنان در زمین چند هفته ای وقت می برد. البته بازی فردا اصلا هیچ ارتباطی به نتایج نفت در لیگ ندارد و ما این چند هفته هم اگر نتیجه نگرفتیم به خاطر این است که تمام تمرکزمان را روی این بازی گذاشته بودیم.

وی درباره آغاز اردوی تیم ملی تا چند روز آینده گفت: دعا کنید که نفت در بازی فردا پیروز شود، بعد از آن انشاالله با نهایت آمادگی به اردوی تیم ملی هم می رویم. فعلا بحثملی در فوتبال ما باید نفت باشد تا بتوانیم الاهلی را ببریم. تیم ملی هم مثل همیشه کار خود را شروع می کند و برای ۲ دیدار سخت آماده می شویم.

حسینی در پایان با اشاره به هجمه هایی که این روزها علیه پرسپولیس برای عدم جذب او وجود دارد، گفت: من به این مسائل کاری ندارم چون بازیکن نفت هستم و تمرکزم روی این تیم است. در ضمن مطمئن باشید که پرسپولیس به روزهای خوب خود برمی گردد و من آن روز را می بینم که در پایان فصل برای قهرمانی می جنگد.