خط و نشان سلطان در حضور نوه استقلالی‌اش

به گزارشافکارخبر، ستارگان فوتبال ایران و ستارگان جهان روز جمعه در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.

روز گذشته ستارگان فوتبال ایران در ورزشگاه کارگران یک جلسه تمرین کردند که در زیر می‌توانید برخی از حواشی که در رختکن اتفاق افتاد را بخوانید.

* علی کریمی و دکتر خانبان و بعد از آن احمدرضا عابدزاده اولین نفراتی بودند که در محل تمرین حاضر شدند.

* علی پروین از فوتبالیست‌ها و هنرمندان خواست به رختکن بروند تا با یکدیگر صحبت کنند. صحبت‌های پروین ۲ محور اصلی داشت. پروین که تأکید ویژه‌ای روی احترام به پیشکسوتان داشت در ابتدای صحبت‌های خود خطاب به بازیکنان گفت: همیشه باید احترام بزرگتر و پیشکسوت را حفظ کرد. بنده شاگرد عباس رضوی هستم و همیشه برای او احترام قائل بودم.

پروین در ادامه صبحت‌های خود یادآور شد: مسابقه پرسپولیس مقابل میلان تجربه نا خوشایندی برایم بود. در آن مسابقه ۳۰ نفر را به تیم دعوت کردیم که عده‌ای از آنها با اضافه وزن شدیدی روبرو بودند و دوست داشتند بازی کنند. برخی که دعوت نشدند و برخی دیگر که در بازی کمتر به میدان رفتند از این مسئله ناراحت شدند. به همین خاطر این‌بار قصد داریم از بین حاضران در تمرین آماده‌ترین نفرات را انتخاب کنیم. به دنبال رفتن به هتل و این کارها هم نیستیم. روز بازی در مکانی کنار هم جمع می‌شویم و پس از صرف ناهار برای انجام مسابقه به ورزشگاه می‌رویم.

* در ادامه عباس رضوی که دیروز تیم را تمرین داد برای بازیکنان صحبت کرد. او روی بَُرد برای حاضران تاکتیک بازی چلسی و بایرن مونیخ را آنالیز می‌کرد و در این رابطه برای بازیکنان صحبت کرد.

* علی پروین دیروز نوه خود که فرزند آرش فرزین است را به ورزشگاه کارگران آورد. پروین نوه‌اش را به کریمی معرفی کرد و گفت او یک استقلالی دو آتیشه است که کریمی هم برخورد گرمی با او داشت.

* یکی از عوامل اجرایی تیم ستارگان صحبتهایی را مطرح کرد که این مسئله باعث ناراحتی چند تن از هنرمندان شد که با وساطت مجید بهرهمند، مدیر روابط عمومی باشگاه هنرمندان این مسئله ختم به خیر شد.