قرعه ما سخت نبود؟!

به گزارشافکارخبر، عبدالله ویسی در خصوص عملکرد خوب استقلال خوزستان در چهار بازی ابتدایی لیگ برتر، آن هم در شرایطی که قرعه سختی نصیب این تیم نشده بود، گفت: وقتی لیگ شروع شد، خیلی‌ها گفتند که قرعه ما سخت است و طبیعتاً ما هم به این موضوع فکر می‌کردیم. قرعه ما تقابل با پنج قهرمان ایران در ابتدای لیگ بود. از هفته اول تا چهارم با سپاهان، پرسپولیس، فولاد خوزستان و سایپا بازی کردیم و در هفته پنجم هم با تراکتورسازی بازی داریم که همه این تیم‌ها سابقه قهرمانی در لیگ برتر یا جام حذفی را دارند.

وی در ادامه افزود: تا اینجا خوب بازی کرده‌ایم. وقتی در هفته اول به سپاهان باختیم، با وجود اینکه امتیاز نگرفتیم، اما مطمئن بودم که تیم ما از لحاظ فنی پیشرفت خواهد کرد. با این حال هنوز کار خاصی انجام نداده‌ایم و این پایان کار ما نیست. در لیگ برتر دنبال ثبات در نتیجه‌گیری هستیم و همچنین دنبال یک شخصیت تیمی. ما باید کمترین نوسان را داشته باشیم و این خیلی مهم است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در واکنش به اینکه برخی معتقدند تیم‌های جنوبی از گرمای اهواز برای شکست دادن حریفان استفاده می‌کنند، تأکید کرد: من این حرف را اصلاً قبول ندارم. ما هم از این گرما به شدت اذیت می‌شویم. نمی‌دانم چرا دیگران فکر می‌کنند، این گرما برای ما عادی است! در همین لیگ امسال بعضی از تیم‌ها به اهواز آمده و پیروز از زمین خارج شده‌اند. این چیزها نمی‌تواند ارزش تیم ما را پایین بیاورد.

ویسی در پایان راجع به دیدار حساس تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: بازی سختی درپیش داریم. ما باید با تیمی بازی کنیم که از لحاظ بازیکن و کادر فنی در سطح بالایی قرار دارد. با این حال بازیکنان ما برای این مسابقه انگیزه بسیاری دارند و همین موضوع میتواند به تیم ما کمک کند.