ملاقات سوخته دایی و کریمی

به گزارش افکارخبر، در همین تیم خودی هم می‌توان ردپای سوژه‌های جذاب را پیدا و پیگیری کرد.

نکو - جادوگر؛ روابط شکرآب
یکی از جذاب‌ترین سوژه‌ها کنار هم قرار گرفتن علی کریمی و جواد نکونام است، البته به شرطی که نکونام در این بازی حاضر شود. تا این لحظه احتمال حضور نکو زیاد است و با این حساب همبازی شدن او و علی کریمی که رابطه‌شان این اواخر شکرآب شده بود، جذابیت دارد.

فرهاد - علی‌منصور؛ دوری و دوستی
فرهاد مجیدی هم اگر بیاید، بازی کردنش کنار علیرضا منصوریان دیدنی خواهد بود. فرهاد و منصوریان رابطه دوری و دوستی را برگزیده‌اند و ترجیح می‌دهند هرگز کنار هم دیده نشوند. حالا اگر مجیدی به دعوت پروین پاسخ مثبت بدهد و در این بازی شرکت کند، بازی کردنش کنار منصوریان دیدنی است.

خداداد - عادل؛ طعنه و انتقاد
خداداد هم به این بازی دعوت شده و اگر معرفت و مرامش گل نکند و به خاطر علی دایی قید حضور در این بازی را نزند، همبازی شدنش با عادل خیلی جالب است. خداداد این اواخر تبدیل به منتقد سرسخت فردوسی‌پور شده بود و در حمایت از مربی ایرانی به فردوسی‌پور طعنه می‌زد و متلک می‌انداخت.

عابدزاده - هاشمی‌نسب؛ عقاب و یاغی
رابطه احمدرضا عابدزاده و مهدی هاشمی‌نسب همیشه توأم با احترام بوده و یاغی هر وقت عقاب را می‌بیند، زیر لب می‌گوید: «عقاب آسیا با ماست…» اما هم عابدزاده آن گلی که در دربی معروف ۲-۲ از هاشمی‌نسب خورد را به یاد دارد و هم اهالی فوتبال… حالا عقاب قرار است دروازه‌بان باشد و یاغی رهبر خط دفاعی.

کریمی - کروش؛ آشتی بعد از قهر
و حالا می‌رسیم به اصلی‌ترین ملاقات بازی… ملاقات علی کریمی با کارلوس کروش که قرار است
سرمربی تیم ستارگان جهان باشد. کریمی در آستانه حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا دستیاری کارلوس را نخواست و با قهر از تیم ملی رفت. اگرچه نه او هرگز علیه کروش حرف زد و نه کارلوس علیه او، اما از آن زمان تا به حال جادوگر و کروش ملاقاتی با هم نداشتند.

ملاقات سوخته دایی و کریمی
اگر علي دايي كشيدگي عضله نداشت و اردوي تيمش در اردبيل را بهانه نميكرد و در بازي جمعه ستارگان ايران و جهان حاضر ميشد، همبازي شدنش با علي كريمي ديدني بود و اين دو در جريان بازي با هم آشتي ميكردند و به نگراني آن دسته از اهالي فوتبال كه زندگيشان را ول كردهاند و چسبيدهاند به آشتي دادن اين دو پايان ميدادند. البته پروين هنوز هم اميد دارد دايي نه نگويد و بيايد!