افشارزاده: باید مسائل را درون خانوادگی حل کنیم

به گزارش افکارخبر، بهرام افشارزاده درباره مسائل پیش آمده پیرامون این باشگاه گفت: استقلال باشگاه بزرگی است و به همین دلیل اهمیت و محبوبیت زیادی دارد و همواره زیر ذره بین رسانه ها و هوادارانش است و همه پیگیر آخرین اتفاقات رخ داده در این باشگاه هستند. به همین دلیل گاهی اوقات مسائلی مطرح می شود که با واقعیت فاصله دارد و باید سعی کنیم این مسائل را درون خانوادگی حل و فصل کنیم. کلیه اعضای باشگاه استقلال در تلاش هستند تا مجموعه استقلال موفق باشد و من به عنوان مدیرعامل قدردان این زحمات هستم.

وی افزود: بی تردید در هر باشگاهی مسائلی وجود دارد اما اصلی ترین نکته این است که در باشگاه استقلال بازیکنان، کادر فنی، مدیران، معاونین و کارمندان یک دل هستند تا شاهد موفقیت مجموعه تیم باشند و همانطور که دیدید با وجود مشکلات توانستیم در دیدار دشواری که داشتیم پیروز باشیم و کاروان استقلال دست پر از اهواز بازگشت. در کنار زحمات بازیکنان نباید از زحمات کادر مدیریتی که برای پیشتیبانی این مجموعه تلاش می کنند غافل شویم. من از آقای بهرام امیری معاون اجرایی، اداری و پشتیبانی استقلال و همچنین آقای نظری جویباری معاونت ورزشی باشگاه استقلال برای این زحمات تشکر می کنم. آنها در فصل نقل و انتقالات عملکرد بسیار خوبی داشتند و در نظر سنجی برنامه ۹۰ دیدیم که مردم نیز با رای بالای خود این موضوع را تایید کردند. این دو معاون باشگاه استقلال تا به امروز زحمات زیادی برای باشگاه کشیده اند و امیدوارم همچنان به کار خود ادامه دهند.

مدیر عامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا اردوی استقلالی ها به دلیل مشکلات مالی لغو شده است، تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد و اگر مشکلات مالی به این اندازه بود نمی توانستیم هیچ اردوی دیگری را برگزار کنیم. ما اکنون در تلاش هستیم تا طبق درخواست کادر فنی استقلال اردوی تیم در هتل آکادمی برگزار شود.