تجمع هسته‌ای و ضد انگلیسی مقابل مجلس

به گزارش افکارخبر، جمعی از دانشجویان عضو تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های شهر تهران، دقایقی پیش با تجمع در مقابل مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام اعتراض نسبت به اشکالات توافق هسته‌ای ایران و غرب و تهدیدهای ناشی از آن، خواستار رسیدگی دقیق به موضوع از سوی مجلس شورای اسلامی شدند.

این دانشجویان با در دست داشتن نوشته‌ها و سر دادن شعارهایی از جمله «مسلمان می‌میرد، ذلت نمی‌پذیرد»، «دانشجو بیدار است از آمریکا بیزار است»، «نه سازش نه تسلیم، نبرد با آمریکا»، «هیهات منا الذله» و نیز شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر انگلیس» نسبت به برخی تبعات و مشکلات ناشی از اجرای برنامه جامع اقدام مشترک میان ایران و ۱ + ۵ ابراز نگرانی کردند.

در برخی دست‌نوشته‌های این دانشجویان، برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) به اسب تروای آمریکا تشبیه شده است که منجر به نفوذ دشمن در کشور می‌شود.

این دانشجویان در شعارهای خود ضمن تاکید بر هوشیاری مجلس در برابر توطئه دشمن، خواستار بررسی دقیق توافق هسته‌ای در مجلس شدند.

دانشجویان شرکت‌کننده در این تجمع همچنین با اشاره به بازگشایی مجدد سفارت انگلیس در تهران با وجود تداوم سیاست‌های خصمانه این کشور علیه جمهوری اسلامی، نسبت به این موضوع اعتراض کردند.