اسرائیل آماده حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران

به گزارش افکارخبر، یک مقام ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شد، ارتش این رژیم برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران از همیشه آماده‌تر است.

این مقام صهیونیستی که خواست نامش فاش نشود، در گفت‌وگو با پایگاه خبری «وللا» گفت: «هر سال که می‌گذرد، ارتش پیشرفت می‌کند. ما هرگز آرام ننشسته‌ایم. سطح حرفه‌ای ما افزایش یافته است. سال آینده ما یک زیردریایی، تعداد جت جنگی F - ۳۵ و سیستم‌های دیگری دریافت خواهیم کرد. اطلاعات ما نیز در حال پیشرفت است».

وی در بخش دیگری از سخنان خود مدعی شد، توانایی‌های نظامی اسرائیل علیه اقدام تلافی‌جویانه ایران نیز به طور دائم در حال بهبود است.

در این گزارش آمده، گزینه نظامی علیه ایران در سال‌های اخیر به حالت تعلیق در‌آمده و در دستورکار قرار گرفتن مجدد آن کار آسانی نیست، مگر اینکه تغییر اساسی در عرصه سیاسی رخ دهد یا تحول جدی در پیشرفت ایران به سمت بمب هسته‌ای رخ دهد.

سخنان این مقام صهیونیستی بعد از انتشار فایل صوتی اظهارات ایهود باراک وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی منتشر شد که در آن گفته بود، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم سه بار قصد حمله به تاسیسات هستهای ایران را داشته اما هر بار نتوانسته نظر مثبت اعضا ارشد کابینه خود را برای انجام این حمله جلب کند.