جای کی روش بودم ازصبا کسی رادعوت نمی‌کردم

به گزارش افکارخبر، علی دایی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صبا و پدیده مشهد اظهار کرد: با توجه به نتایجی که از هفته‌های اخیر کسب کردیم به فکر جبران مافات و اشتباهات بازی‌های اخیر هستیم و امیدواریم مقابل پدیده نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی ادامه داد: برای آمادگی بازیکنانمان از جمعه به اردوی اردبیل می‌رویم تا خودمان را برای ادامه مسابقات لیگ برتر آماده کنیم.

سرمربی تیم صبای قم در خصوص بازی هفته گذشته با راه‌آهن عنوان کرد: با اینکه بازی گذشته را واگذار کردیم اما نمایش بهتری از تمام هفته‌ها داشتیم و در کارهای هجومی و گروهی بهتر ظاهر شدیم اما این برای یک تیم کافی نیست و باید اشتباهات را به حداقل برسانیم تا مقابل پدیده ۳ امتیاز را کسب کنیم.

دایی در خصوص عدم دعوت بازیکنان صبای قم به تیم ملی گفت: بچه‌های ما باید آنقدر خوب کار کنند که در لیست تیم ملی قرار گیرند و مطمئن باشید اگر من هم سرمربی تیم ملی بودم از صبا کسی را دعوت نمی‌کردمچون بازیکنانی هستند که همراه با تیم‌هایشان یک ماه و نیم قبل از شروع لیگ تمرین کرده و از آمادگی بدنی بالایی برخوردار بودند.

وی تبیین کرد: مطمئن باشید در ادامه لیگ ۴-۳ بازیکن از صبای قم در تیم ملی حضور خواهند داشت و باید در حال حاضر به مربیان تیم ملی حق بدهیم که کسی را از تیم ما انتخاب نکند.

سرمربی صبای قم پیرامون بازی با پدیده مشهد گفت: در تمام تمرینات بازیکنان را از نظر بدنی تا حدودی به شرایط خوبی رساندیم و امیدواریم با آنالیزی که از تیم مقابل داریم بتوانیم پیروز میدان شویم.

وی با بیان اینکه پدیده در هر ۳ بازی که مساوی کرد یا باخت مستحق پیروزی بود، ابراز کرد: با یک تیم قدرتمند بازی داریم که از نفرات خوبی بهره‌ می‌برد ولی ما نیز مطمئناً برای کسب اولین ۳ امتیاز مقابل این تیم قرار می‌گیریم.

سرمربی تیم صبای قم با اشاره به اعتراضات تیم‌های لیگ برتر به داوری‌ها عنوان کرد: امیدواریم کمیته داوران کلاس‌هایی را در جهت ارتقای سطح داوران کشور برگزار کند تا تیم‌ها از قضاوت داوران متضرر نشوند، داوری‌ها در ۳ بازی به ضرر صبا بود و اگر مجمع مسابقات این فصل را ببینید متوجه خواهید شد که داوری‌ها بیشتر به ضرر صبا بوده تا به نفع ما.

وی خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم برای اصلاح داوران کاری انجام دهیم و فقط دعا می‌کنیم که داوری‌ها بهتر شود چون اشتباه داور با ما متفاوت است و سوت‌های اشتباه داوران سرنوشت یک تیم، مربی و بازیکنان را تغییر می‌دهد.

دایی در مورد حضورش در تیم ستارگان ایران مقابل ستارگان جهان اظهار کرد: بنده به تیم صبا تعهد دارم و برای اینکه تیمم در ادامه فصل موفق کار کند و با توجه به تعهداتی که به مسئولان باشگاه داده‌ام تیم ستارگان را همراهی نخواهم کرد و همراه تیمم به اردوی اردبیل می‌روم.

وی در مورد اظهارات علی پروین که گفته بود علی دایی اگر بازی نکند دوست دارم کنار من روی نیمکت مقابل تیم ستارگان جهان باشد، اذعان داشت: اگر قرار بود در بازی روز جمعه باشم مطمئناً داخل زمین میرفتم نه اینکه روی نیمکت بنشینم.