انتخابات فضایی برای رقابت سالم سیاسی باشد

به گزارش افکارخبر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی بعدازظهر امروز در دیدار مردمی خود در شهرستان تویسرکان، اظهار داشت: کاندیدهای انتخاباتی باید قابلیت‌ها و توانمندی‌های خود را مطرح و از هرگونه تخریب رقیبان خود بپرهیزند تا یک فضای سالم رقابتی را ایجاد کنند.

وی رقابت سالم را سبب رشد و تعالی جامعه عنوان کرد و افزود: برای دولت تنها رسیدگی و پرداختن به کار مردم، پیشروی کشور و بازکردن گره مشکلات مردم مهم است، مجلس ما باید پایبند به ارزش‌های انقلابی و دینی با حضور افرادی متعهد به ولایت و خدوم با هر گرایشی باشد.

وزیر اطلاعات وحدت را بستری برای پیشرفت و بهبود وضعیت کشور دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه شهرستان تویسرکان از نعمت همدلی و وحدت بین مسئولان برخوردار است و بین اقشار مختلف نیز وحدت وجود دارد.

علوی در ادامه به توافق هسته‌ای اشاره کرد و گفت: امیداست با بستری که فراهم می‌شود بتوانیم خدمت بیشتری به مردم عزیز داشته باشیم و همه مسئولان و مردم با تفاهم و همدلی، در راستای پیشبرد کشور و حل مشکلات قدم برداریم.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه و ناامنی در کشور تصریح کرد: خوشبختانه به برکت همدلی و هم‌افزایی نیرو‌های امنیتی در کشور، امنیت برقرار و آرامش در کشور ما حاکم است. تا کنون ده‌ها مورد تلاش دشمنان برای ایجاد ناامنی در کشور توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) کشف شده است.

وزیر اطلاعات با اشاره به بحثسرمازدگی و تحمیل خسارت به کشاورزان تویسرکانی، اظهار داشت: هرچند این خسارت‌ها مایه تأسف است ولی در مقابل خسارت یک بلای طبیعی است. خداوند در قرآن کریم نیز فرموده که این خسارات آزمایش الهی است و انسان‌ها را به صبر و بردباری رهنمون فرموده که این صبر و بردباری برکت الهی را به دنبال دارد.

علوی تأکید کرد: سختی‌ها فکر انسان‌ها را به‌کار می‌اندازد و سبب می‌شود انسان برای مسائل تدبیر بیشتری اندیشیده و راهکار مناسب را پیدا کند.

وزیر اطلاعات تویسرکان را دیار نخبگان، فرهیختگان و دانشمندان عنوان کرد و افزود: ‌ امیدوارم این سفر منشأ خیر و برکت برای مردم استان و شهرستان باشد. همچنین مشکلات و نیازهای شهرستان که توسط فرماندار و نماینده مردم در مجلس به‌‌صورت کتبی ارائه شده را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/