کی روش حق داشت من را تیم ملی دعوت نکند

به گزارش افکارخبر، مسعود شجاعی در مراسم معارفه خود در باره حضور در تیم الغرافه عنوان کرد: من فصل گذشته تجربه خوبی در لیگ ستارگان قطر داشتم و درباره تیم الغرافه هم تحقیق کرده بودم. با فرهاد مجیدی و محمدرضا خلعتبری درباره این باشگاه صحبت کردم و پس از بررسی های صورت گرفته به این تیم ملحق شدم.

وی ادامه داد: روز گذشته تمرینات الغرافه را دیدم. خیلی خوشحالم که یک انتخاب مناسب را انجام دادم الغرافه ظرفیت بالایی دارد و با حضور بازیکنان باتجربه می خواهیم کارهای بزرگی در لیگ ستارگان انجام دهیم.

شجاعی درباره اینکه آیا پس از پایان قراردادش با باشگاه الشحانیه پیشنهادات دیگری از تیم های قطری داشت یانه، خاطرنشان کرد: بله من پیشنهادات دیگری هم داشتم. اما همانطور که گفتم الغرافه باشگاه بزرگی است که تاریخ غنی دارد. من هم امیدوارم به این مجموعه کمک کنم.

وی درباره اینکه در فهرست اخیر کارلوس کی روش برای حضور در تیم ملی جایی ندارد گفت: من در فصل گذشته در تمام مسابقات ملی حضور داشتم و تنها در فهرست اخیر قرار نگرفتم. فکر می کنم کی روش حق داشت چون من تا پیش از پیوستن به الغرافه در هیچ تیمی حضور نداشتم و به صورت جدی تمرین نمی کردم.

شجاعی افزود: حالا و پس از امضای قرارداد با الغرافه من بار دیگر به تیم ملی برمی گردم و امیدوارم بتوانم به تیم کشورم کمک کنم.