واکنش سردار نقدی به پاک شدن شعار مرگ بر آمریکا / صحت ندارد

به گزارش افکارخبر، سردار محمد‌رضا نقدی در حاشیه المپیاد فرهنگی، ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی بسیج اظهار کرد: بسیج در عرصه‌های مختلف فعالیت دارد که از جمله آن شناسایی و استعدادیابی جوانان در عرصه ورزش است.

وی با اشاره به برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی بسیج افزود: هدف از برگزاری این المپیاد، شناسایی استعدادهای برتر ورزشی از نظر علمی و شرایط جسمی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه امسال طرح جوان‌های صالحین در قالب فعالیت ۲۰ هزار پایگاه تابستانی در حال اجرا است، اضافه کرد: این پایگاه‌ها در قالب تقویت بنیه علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی در همه مساجد مهم شهرها فعالیت دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز بسیج در همه عرصه‌ها با حضور جوانانی که پیشرفت کشور را عشق خود می‌دانند، فعالیت دارد، تبیین کرد: یکی از عرصه‌های فعالیت بسیج اعزام گروه‌های جهادی به مناطق مختلف است که در حال حاضر ۳ هزار گروه جهادی فعالیت دارد و در مساجد روستاها کلاس‌های مختلف برگزار می‌کنند.

سردار نقدی با اشاره به فعالیت ۱۱۰ پایگاه استعداد‌یابی بسیج در کشور و تجهیز آنها به امکانات، تأکید کرد: پایگاه ۷۰ سازمانی نیز به صورت داوطلبانه کار استعداد‌یابی علمی را انجام می‌دهند.

وی در زمینه شایعات پاک شدن برخی شعارهای انقلابی از دیوارها در تهران گفت: اصلاً این موضوع صحت ندارد و روزبهروز شعارهای آرمانی و ارزشی بر در و دیوارهای تهران بیشتر شده و خواهد شد.