به گزارش افکارخبر، حسین عبدی در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس و اتفاقات روز گذشته سرخپوشان به گفت و گو پرداخت که در زیر می خوانید:

* از پرسپولیس چه خبر؟

در حال حاضر همه چیز در باشگاه بر وفق مراد است! تیم بعد از بازی های خوبی که انجام داد توانسته این بار در هفته پنجم با یک بازی منطقی و حساب شده مقابل فولاد به برتری برسد و حالا با روحیه بالا تمرینات خود را دنبال می کند تا بعد از تعطیلات لیگ با آمادگی کامل رقابت ها را از سر بگیرد.

*روز گذشته بازیکنان بابت دریافت نشدن حق و حقوق خود اعتراض شدیدی را نسبت به مدیریت باشگاه داشتند.

به نظر من این حق طبیعی بازیکنان است که به دنبال حق و حقوق خود باشند. درست است من در هیات مدیره حضور دارم اما در این مواقع طرف بازیکنان را می گیرم. من خودم هم بازیکن بودم و هم کار فنی در پرسپولیس انجام دادم. وقتی بازیکن می گوید مشکل مالی دارد وباید باشگاه پول آن را پرداخت کند، کاملا حق با اوست و این اتفاق باید خیلی زود بیفتد. البته این یک چیز طبیعی است که در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس حقوق ها با تاخیر پرداخت شود و زمان ما هم این اتفاق می افتاد. در حالت کلی باید بگویم این مسائل انتظار بی جایی از طرف بازیکنان نیست.

*کریم باقری هم روز گذشته در خصوص اعتراض بازیکنان مصاحبه تندی علیه مدیریت انجام داد.

من فقط از طرف دوستان متوجه این مصاحبه شدم و خودم هنوز فرصت نکردم تا با خود کریم باقری صحبت کنم اما مطمئنا این کار را انجام خواهم داد و بعد در مورد آن نظر می دهم.

*یکی از اتفاقاتی که این روزها انتقادات زیادی در خصوص باشگاه به همراه داشته اعلام شماره حساب از سوی باشگاه پرسپولیس به هواداران بوده است؟

وقتی من هم این موضوع را شنیدم در ذهن خودمنتوانستم آن را چیز خوبی تصور کنم. به نظرم این اتفاق می توانست جور دیگری شکل بگیرد. اگر قرار باشد من تصمیم گیرنده باشم، به نظرم بهتر بود این قضیه اتفاق نیفتد و یا به شکل دیگری رخ بدهد و من هم این موضوع را قشنگ نمی بینم.

*خبری هم منتشر شد که علی فاطمی در درفشی فر اسکان دارد؟

من هم این موضوع را دیروز شنیده ام و بسیار ناراحت شدم. این دیگر چیزی نیست که من بخواهم در مورد آن صحبت کنم. باشگاه قبل از اینکه کسی را استخدام کند باید بتواند کارهای اولیه را هم انجام دهد و این برای وجهه باشگاه زشت است و ابهت باشگاه را پایین می آورد. چطور بازیکن باید تیم در ورزشگاه درفشی فر آن هم در سالن کنفرانس بخوابد؟

*علی دایی در مصاحبه ای عنوان کرد که مهدی طارمی و احمد نورالهی را به فوتبال معرفی کرده است اما حمید درخشان در پاسخ او گفت که وی این دو بازیکن را احیا کرده است. نظر شما که کنار درخشان بودید، چیست؟

من فکر می کنم این یک پروسه بود و مانند یک دوی ۴۰۰ متر استقامتی و همه سعی کردیم که چوب را به نفر بعدی بدهیم فوتبال این بازیکنان را بچرخاند و به تیم ملی برسند. اگر این بازیکنان در تیم ملی درخشیدند آن وقت می شود گفت همه کارشان را درست انجام دادند.