حضور گسترده گردان های فرهنگی سپاه تهران در رزمایش اقتدار ثارالله

به گزارش افکارخبر، همزمان با برگزاری رزمایش اقتدار ثارالله گردان های فرهنگی سپاه تهران بزرگ حضور گسترده ای در این رزمایش خواهند داشت و با آفند و پدافند تخصصی در این حوزه در کنار نیروهای رزمی توان عملیاتی خود را به نمایش خواهند گذاشت. ۲۳ گردان عملیات فرهنگی فضای مجازی سپاه تهران بزرگ به همراه هزاران خبرنگار بسیجی که در بیش از چهارصد باشگاه خبرنگاران عضویت دارنددر رزمایش اقتدار ثارالله ایفای نقش می نمایند.

به گزارش تهران پرس به نقل از بسیج پرس گردان های عملیات فرهنگی سپاه تهران از سال گذشته تحت آ موزش های تخصصی و پیشرفته در حوزه های مختلف قرار گرفته اند. اعضای فعال گردان های مذکور بیش از ۳۰۰۰ نفر می باشند که هر گردان دارای گروهان های تخصصی در حوزه های مختلف تولیدی، دیداری و شنیداری، شبکه های اجتماعی، بازی و انیمیشین، گرافیک و … می باشد.

تقویت منافع ملی و پیگیری اهداف انقلاب اسلامی در فضای سایبری، آینده پژوهی، مدیریت پیام با استفاده از تولیدات مختلف و زبان های گوناگون، استفاده از ابزارهای رسانه، تولید محتوا در حوزه های مختلف، سازماندهی و کادرسازی و انجام عملیات های فرهنگی با پیگیری اهداف کلان نظام و انقلاب از اهداف تشکیل گردانهای عملیت فرهنگی سپاه می باشد.

لازم به ذکر است رزمایش اقتدار ثارالله ۱۱ و ۱۲ شهریور ماه با حضور ۵۰ هزار نفر از بسیجیان در بوستان ولایت تهران برگزار خواهد شد.