ضرر ۱۰۰میلیونی که مظلومی به استقلال زد

به گزارش افکارخبر، قرار بود عصر روز گذشته استقلال در دیداری دوستانه به مصاف چین تایپه برود اما پرویز مظلومی که به شدت محافظه کار است و می ترسد با باختن در بازی تدارکاتی پیش اعضای هایت مدیره زیر سوال برود، به این بهانه که بازیکنان استقلال در مرحله بدنسازی هستند و نمی توانند در یک بازی سنگین به میدان بروند، بازی با چین تایپه را لغو کرد و در عوض آبی پوشان را به مصاف تیم توحید فرستاد.



اما درست همان زمان که استقلال ۳ بر یک توحید را برد، چین تایپه به مصاف نیروی زمینی رفت و با گلی که از روی نقطه پنالتی خورد، یک بر صفر به این تیم تهرانی باخت.



شکست یک بر صفر تایوانی ها مقابل نیروی زمینی نشان داد مظلومی بی دلیل از تیم ملی چین تایپه ترسید. این ترس ۱۰۰ میلیون تومان به استقلال ضرر زد.



اگر استقلال با چین تایپه بازی می کرد، از آنجایی که این بازی پخش مستقیم داشت، اسپانسر ۱۰۰ میلیون تومان اضافی به استقلال می داد(توافق استقلال و اسپانسر به این شکل است که هر بازی دوستانه که پخش تلویزیونی داشته باشد، ۱۰۰ میلیون تومان مبلغ قرارداد استقلال و اسپانسر را بالا می برد).



اما ترس مظلومی از عواقب باخت احتمالی در بازی تدارکاتی، استقلال را از درآمدزایی ۱۰۰ میلیون تومانی بازداشت.



گفتنی است چین تایپه برای بازی با عراق به تهران آمده است. عراق بازی های خانگی اش در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ را به جای بغداد در تهران برگزار می کند.