مالدینی پرسپولیس: این انتخاب ها بودارست

به گزارش افکارخبر، رضا شاهرودی مدافع اسبق تیم ملی ایران و پرسپولیس معتقد است عدالت در انتخابات ستاره‌ها رعایت نشده و آن را به گونه‌ای بودار می‌داند!

چرا بازی مقابل سیاه‌جامگان را واگذار کردید؟
متأسفانه ما از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده نکردیم مثلاً پنالتی‌مان را گل نکردیم در حالی که اگر گل می‌شد با دو، سه گل اختلاف می‌بردیم.

قبول داری که کیفیت فنی بازی مقابل فولاد و تراکتورسازی را نداشتید؟
کیفیت فنی ما همان کیفیتی بود که مقابل تیم‌های مطرح داشتیم اما سبک بازی سیاه‌جامگان به گونه‌ای بود که با حضور کادرفنی جدید، تفکرات حاکم بر آن تیم تغییر کرده و کاملاً دفاعی شده بود، به گونه‌ای که تیم میزبان از نیمه زمین خودش دفاع می‌کرد جدا از این، مسائل جانبی هم واقعاً تأثیرگذار بود مثلاً توپ‌هایی که از زمین خارج می‌شد خیلی دیر به بازیکنان داده می‌شد. این امر نشان می‌داد که تیم میزبان برنامه‌های زیادی برای گرفتن امتیاز مقابل ما داشت.

گویا از دعوت نشدنت به تیم ستاره‌ها خیلی ناراحت شدی؟!
من به کسی توهین نمی‌کنم چون بعضی از بازیکنان دعوت شده جزو رفقایم بودند اما حقیقتاً من فکر می‌کنم خیلی‌ها بهتر از بعضی دعوت‌شده‌ها بودند. اصلاً من آخرش هم نفهمیدم لیست ستاره‌ها را چه کسی داده است. صرف‌نظر از این موضوع، نفس کار را بسیار خوب می‌دانم چون نیت خیرخواهانه بود و امیدوارم در آینده شاهد بازی‌های بیشتری با تیم‌های مطرح دنیا باشیم.

فرق ستاره‌های ما و ستاره‌های جهان را در چه دیدی؟
بازیکنان ستاره‌های جهان حرفه‌ای بودند؛ بازیکنانی که همه آنها به لحاظ مالی تأمین هستند اما اکثر پیشکسوتان ما به لحاظ مالی در شرایط خوبی نیستند و فراموش شده‌اند.

نکند چون مالدینی نبود شما هم راضی به بازی نشدی؟
(می‌خندد) حتماً این‌طوری است چون من و پائولو همیشه هماهنگیم و وقتی او به ایران نیاید من هم بازی نمی‌کنم!

گفته شده بود که تماس‌هایی برای حضورت انجام شده اما به تیم ستارگان نرفتی!
نه اصلاً اينطوري نبود و نه عليآقا و نه آقاي ياريار با من تماس نگرفتند. از اين موضوع گذشته دعوت از بازيكنان بايد به شكل رسمي انجام شود بازي در زمين خاكي نبود كه با تماس تلفني و... بازيكنان را دعوت كنند. به نظرم دعوت كردنها يك مقدار بودار بود و انشاءا... كه از دفعات بعدي شرايط يك مقدار بهتر شود.