ایرانیان: برنامه‌ای برای جذب آشنا نداریم

به گزارشافکارخبر،رحیم ایرانیان در مورد شرایط این روزهای نفت گفت: خوشبختانه بازیکنان تمرینات خوبی انجام می‌دهند و تنها نگرانی ما وضعیت مصدومیت ایمان مبعلی است. البته او تحت نظر پزشکان است و قرار است طی روزهای آینده یک ام‌آرآی دیگر بگیرد تا وضعیت بهبودی‌اش مشخص شود. جز او سایر بازیکنان تمرینات‌شان را به خوبی انجام می‌دهند. هرچند که از طرف دیگر ما سه ملی‌پوش در تیم ملی بزرگسالان و سه ملی‌پوش در تیم ملی امید هم داریم اما با همه این شرایط آمده بازی با الاهلی امارات خواهیم شد.

وی در مورد زمان سفر تیم نفت به امارات برای بازی با الاهلی اظهار داشت: قرار است ۲۲ شهریور به امارات برویم تا برای بازی در ۲۵ شهریور آماده باشیم.

سرپرست تیم نفت در خصوص حضور حسین آشنا دروازه‌بان اسبق تیم نفت در تمرینات این روزهای این تیم تصریح کرد: همانطور که می‌دانید آشنا پیش از این بازیکن تیم نفت بود و با خود من صحبت کرد که به تمرینات تیم بیاید از طرف دیگر هم منصوریان اجازه داد که آشنا به تمرینات نفت بیاید.

ایرانیان در پاسخ به این سؤال که آیا باشگاه نفت در فکر جذب این دروازهبان است یا نه، تصریح کرد: ما برای جذب آشنا برنامهای نداریم. همانطور که میدانید چندی پیش هم امیر عابدزاده به تمرینات نفت میآمد و مشکل خاصی هم نبود. آشنا از بازیکنان خوب نفت بوده که برای این تیم زحمات زیادی کشیده است اما فکر نمیکنم بحث جذب او مطرح باشد. با این همه هر بازیکن دیگری هم که بخواهد در تمرینات نفت شرکت کند حضورش بلامانع خواهد بود.