رزمایش اقتدار ثارالله جوانان را با شعارهای انقلاب آشنا می سازد

به گزارشافکارخبر،محسن پیرهادی عضو شورای شهر تهران در خصوص شروع رزمایش اقتدارثارالله(ع) و پیامدهایی که برای دشمنان منطقه و فرامنطقه ای خواهد داشت اظهار داشت: ملت ایران از برگزاری رزمایش اقتدارثارالله(ع) که در تهران برگزار می شود، خوشحال هستند، چرا که تعداد نامحدودی از جمعیت پایتخت در این رزمایش اعلام آمادگی برای حضور و ساماندهی شده اند.

وی در ادامه افزود: البته تعداد زیادی از جوانان پایتخت علاقمند حضور در این رزمایش بودند و با توجه به محدودیتی که وجود داشت، این امکان برای آنان مهیا نشد و این موضوع نشان دهنده وسعت برگزاری رزمایش اقتدار ثارالله(ع) و علاقه جوانان کشور به حفظ ارزش های انقلاب و جمهوری اسلامی است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که برگزاری رزمایش اقتدار ثارالله(ع) پیام های زیادی همراه خود دارد که از جمله آن می توان به همبستگی و اقتدار ملت و همچنین ایستادگی و مقاومت نام برد بیان کرد: رزمایش اقتدار ثارالله جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب را با شعارهای ابتدای انقلاب و زمان جنگ تحمیلی ایران و عراق آشنا می سازد و این شعارها را در قالب این رزمایش به دشمنان جمهوری اسلامی اعلام می کنند که از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

پیرهادی در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری چنین رزمایش هایی به امنیت کشور اضافه خواهد کرد اظهار داشت: امنیت پایدار کشور نشان دهنده حضور مردم در این رزمایش است. جمعیتی که در این رزمایش شرکت می کنند بیشتر از طیف بسیجی و از بدنه ملت و مردم است که هر کدام شغل و حرفه متفاوتی دارند.

وی درباره تاثیر اجتماعی و فرهنگی این رزمایش گفت: اندیشه و تفکر و گفتمانی که بنا به مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن در این رزمایش وجود دارد، نشان دهنده تاثیر فرهنگی و اجتماعی رزمایش اقتدارثارالله است که بیشتر جوانان کشور را به این سمت سوق می دهد. البته تصور می کنم که با برگزاری این رزمایش روحیه انقلابی مردم بیش از پیش شود و امیدوارم که توان نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی برای دشمنان مطنقه و فرامنطقه به طور کامل واضح باشد.